رونمایی از ظاهر جدید، زیبا و جسورانه خودروی BMW M4

رسانه کلیک - اخیراً از نمای ظاهری سری جدید خودروی BMW M4 رونمایی شده است. ظاهر این خودرو به شدت چشم‌گیر و جذاب است.

رونمایی از ظاهر جدید، زیبا و جسورانه خودروی BMW M4

بر اساس آنچه تاکنون از سوی کاربران در مورد نمای ظاهری این خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده برخی از کاربران بر این باورند که شرکت BMW نیاز به طراحان جدید دارد در حالی که برخی از کاربران نمای ظاهری BMW سری 4 را زیبا، جسورانه و بسیار قوی توصیف کرده‌اند. به هر حال با همه این تفاسیر، این چیزی است که برای نمای ظاهری BMW کوپه سری 4 در نظر گرفته شده است.

به احتمال بسیار زیاد سبک طراحی جلوی این خودرو تا حد زیادی طراحی سری‌های بعدی خودروهای BMW را تحت تأثیر خود قرار دهد. چیزی که در طراحی جدید این خودرو مشاهده می‌شود در خودروهای سری‌های دیگر مثل سری 3 و 5 قابل مشاهده نیست.

ظاهر BMW M4 بر اساس آنچه تاکنون در فضای مجازی منتشر شده است، دو رند جدید از BMW سری 4 وجود دارد که در یکی برای جلو ماشین از چرخ‌های متوسط استفاده شده است. در رندر دیگر سقف خودرو به صورت پارچه‌ای که قابلیت تا شدن دارد طراحی شده است.

این خودرو قرار است تا اکتبر سال جاری میلادی با قیمت پایه 45هزار و 600 دلار در آمریکا به فروش برسد. قوی‌ترین مدل این خودرو که همان خودروی BMW M4 مدل 2021 است با موتور 3 لیتری توربینی درون خطی 6 تایی به بازار عرضه خواهد شد که از تکنولوژی V48 در آن استفاده شده است. قدرت این موتور 382 اسب بخار یا 286 کیلووات خواهد بود.

ارسال نظر