سهمیه بنزین آذرماه خودروها شارژ شد

رسانه کلیک - سهمیه بنزین آذرماه برای کارت سوخت خودروها واریز شد. خودروهای سواری ماهانه 60 لیتر بنزین با قیمت لیتری 1500 تومان دریافت می کنند.

سهمیه بنزین آذرماه خودروها شارژ شد

به گزارش کلیک به نقل از وزارت نفت، فاطمه کاهی گفت: «سهمیه سوخت تعیین شده برای انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی از ساعت صفر بامداد یکم آذرماه در کارت های سوخت مالکان وسایل نقلیه شارژ خواهد شد.»

وی افزود: «سهمیه آبان ماه دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در صورت عدم استفاده، در کارت های سوخت شخصی این افراد ذخیره شده و تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.»

کاهی همچنین با اشاره به مراجعه دارندگان خودروهای عمومی به جایگاه های سوخت به دلیل نگرانی بابت حفظ مانده سهمیه سوخت آبان ماه، از احتمال اعمال تغییراتی در سهمیه این خودروها خبر داد و گفت: «در صورت نیاز این تغییرات اعمال شده و در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.»

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین ساعت روز جمعه، ۲۴ آبان ماه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد ( کارت سوخت خودروها با عمر 25 سال و موتورسیکلت‌های 10 ساله باطل شد ).

در تاریخ 24 آبان شاهد شروع سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن بودیم ( نرخ جدید بنزین رسما اعلام شد/ آغاز سهمیه‌بندی بنزین ). بنزین سهمیه ای با قیمت لیتری 1500 تومان در اختیار رانندگان قرار می گیرد و بنزین آزاد با قیمت لیتری 3000 تومان به فروش می رسد. قیمت بنزین سوپر نیز برابر با لیتری 3500 تومان است. با واریز سهمیه بنزین آذرماه برای خودروها، تا 6 ماه بنزین در کارت سوخت ها ذخیره می شود ( سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه ذخیره می شود؟ ).

ارسال نظر