وزیر گردشگری و میراث فرهنگی: مردم نگران سهمیه بنزین نوروزی نباشند

رسانه کلیک - وزیر گردشگری و میراث فرهنگی، علی‌اصغر مونسان گفت: «سهمیه بنزین ویژه ای برای ایام سفر نوروزی مردم در نظر گرفته شده است.»

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی: مردم نگران سهمیه بنزین نوروزی نباشند

آبان ماه شاهد سهمیه بندی دوباره بنزین و افزایش قیمت آن به لیتری 1500 تومان بودیم ( نرخ جدید بنزین رسما اعلام شد/ آغاز سهمیه‌بندی بنزین ). بنزین آزاد و سوپر به ترتیب با قیمت لیتری 3000 و 3500 تومان به فروش می رسد ( امکان سوخت‌گیری بنزین با کارت سوخت شخصی و قیمت آزاد وجود دارد ). مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گذشته در رابطه با سهمیه بنزین ویژه نوروز اعلام کرده بود: «هیچ بخشنامه و یا مصوبه‌ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته ایم.»

با وجود این گفته، به تازگی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی، علی اصغر مونسان صحبت دیگری کرده است. مونسان در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر با بیان اینکه موضوع بنزین برای سفرهای نوروزی به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، گفت: «مردم نگران سهمیه بنزین نوروز نباشند و دولت در این زمینه همراهی خواهد کرد.»

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی تصریح کرد: «موضوع اختصاص سهمیه بنزین برای سفر‌های نوروزی در دولت مطرح خواهد شد.»

در حال حاضر دولت اشاره ای به این موضوع نکرده و همچنین اطلاعی از میزان این سهمیه نداریم. شارژ کردن کارت سوخت به مناسب عید تازگی ندارد و در دولت محمود احمدی نژاد نیز شاهد چنین موضوعی بودیم ( برای جلوگیری از کاهش سهمیه بنزین چه اقداماتی انجام دهیم؟ ).

ارسال نظر