شرایط فروش فوری ایران خودرو (31 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری ایران خودرو ویژه 31 اردیبهشت 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 405 بنزینی و پژو 207i دستی حضور دارند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو (31 اردیبهشت 98)

ایران خودرو برای چندمین روز متوالی محصولات خود را به صورت فوری به فروش می رساند، البته طرح جدید این شرکت در مقایسه با گذشته متفاوت است چرا که یک محصول جدید در آن حضور دارد ( طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو 30 اردیبهشت 98 ).

شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 31 اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو 405 بنزینی 631,584,000 30 روز
پژو 207i دستی 967,384,000 30 روز

قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح همانند گذشته، بر اساس قیمت حاشیه بازار است. این طرح از امروز ساعت 10 صبح فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

پس از مدت ها شاهد حضور پژو 207i در طرح فروش فوری ایران خودرو هستیم. این خودرو به همراه دنا پلاس حضور بسیار کم رنگی در طرح های فروش این خودروساز داشته اند.

قیمت در نظر گرفته شده برای پژو 207i دستی بسیار بالا بوده؛ با این حال در مقایسه با بازار ارزان تر است.

در حالی که ایران خودرو و سایپا به صورت فوری محصولات خود را به فروش می رسانند، هنوز خودروهای پیش فروش شده را به مشتریان تحویل نداده اند.

بر اساس اطلاعات جدید، قیمت خودروها دوباره از سوی شورای رقابت اعلام می شوند. در همین راستا در آینده نزدیک شاهد اعلام دوباره قیمت ها خواهیم بود.

در رابطه با این موضوع که شورای رقابت چه تغییری در قیمت های کنونی اعمال می کند، اطلاعات دقیقی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. احتمال افزایش و یا کاهش قیمت کارخانه ای محصولات در روزهای آینده وجود دارد.

در روزهای اخیر به علت کاهش قیمت ارز در بازار، شاهد کاهش اندک قیمت خودرو نیز بودیم.

ارسال نظر