شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (17 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 17 اردیبهشت اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 206 صندوقدار و پژو پارس سال حضور دارند.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (17 اردیبهشت 98)

در حالی که شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم، ایران خودرو تعدادی از محصولات خود را به صورت فوری به فروش می رساند ( طرح فروش فوری ایران خودرو 16 اردیبهشت 98 ).

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 17 اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو 206 صندوقدار V8 807,584,000 30 روز
پژو پارس سال 783,384,000 30 روز

این طرح از امروز ساعت 10 صبح فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، فعال باقی می ماند. قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح، بر اساس قیمت حاشیه بازار است.

ایران خودرو سعی کرده با فروش فوری محصولات خود در روزهای اخیر، قیمت خودرو را در بازار کنترل کند که البته موفق به انجام این موضوع نشده است. اگرچه قیمت خودرو دیگر در وب‌سایت و فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد؛ با این حال قیمت ها تغییر چندانی در بازار نکرده است.

در رابطه با آینده بازار خودرو تردیدهای زیادی وجود دارد. برخی تحلیلگران، شرکت های خودروسازی را دلال اصلی در بازار و عامل افزایش قیمت می دانند، در حالی که خودروسازان به افزایش تولید روزانه خود و کنترل بازار اشاره می کنند.

در سال گذشته شرکت های ایران خودرو و سایپا به بهانه نبود قطعات، تولید خود را به شدت کاهش داده و خودروهای تولیدی را نیز در انبارهای خود احتکار کردند. این موضوع باعث افزایش بی سابقه قیمت خودرو در بازار شد.

در نیمه دوم سال گذشته، قیمت جدید خودرو از سوی شرکت ها اعلام شد. پس از افزایش دو برابری قیمت خودرو، این شرکت ها فروش فوری محصولات خود را شروع کردند. با توجه به عدم لغو تحریم ها، تولید مجدد و همچنین طرح های فروش فوری محصولات، به معنای احتکار خودرو در انبارها بود.

ارسال نظر