اعلام شرایط فروش هیوندای آزرا 2019 با قیمت جدید (خرداد 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش هیوندای آزرا 2019 ویژه خرداد 98 از سوی کرمان موتور اعلام شد. این خودرو با قیمت 915 میلیون تومان به فروش می رسد.

اعلام شرایط فروش هیوندای آزرا 2019 با قیمت جدید (خرداد 98)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش هیوندای آزرا 2019 را به همراه قیمت جدید این خودرو اعلام کرد. این خودرو علاوه بر فروش نقدی، به صورت اقساطی نیز به فروش می رسد.

فروش نقدی این خودرو به شرح زیر است:

فروش اقساطی هیوندای آزرا 2019 به شرح زیر است:

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، قیمت این خودرو در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است. هیوندای آزرا مدل 2019 اسفند سال گذشته با قیمت 848 میلیون تومان به فروش می رسید ( قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا به همراه شرایط فروش آن‌ها اعلام شد ).

در روزهای اخیر شاهد ثبات نسبی در بازار خودرو بودیم؛ با این حال شرکت کرمان موتور همچنان قیمت خودروهای تولیدی خود را افزایش می دهد ( قیمت جدید جک S3 اعلام شد؛ افزایش مجدد ).

این شرکت به تازگی قیمت جدید خودروی جک جی 4 را اعلام کرده است ( قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد خرداد 98 ).

هیوندای آزرا مدل 2019 دارای یک موتور 4 سیلندر با حجم 2359 سی سی بوده که قادر به تولید 187 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور است. قدرت موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

هیوندای برای این خودرو ترمز جلوی دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی در نظر گرفته است. این خودرو دارای رینگ های 19 اینچی آلومنیومی بوده و حداکثر سرعت آن به 213 کیلومتر بر ساعت می رسد.

از تجهیزات این خودرو می توان به کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سقف پانوراما، آینه های جانبی برقی با گرمکن، صندلی های چرمی، گرمکن فرمان، صندوق عقب هوشمند و تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه اشاره کرد.

ارسال نظر