شرایط فروش چری آریزو 6 | آبان 98

رسانه کلیک - شرایط فروش چری آریزو 6 مخصوصا آبان 98 اعلام شد. در این طرح خودروی آریزو 6 با اقساط 12 تا 60 ماهه به فروش می رسد.

شرایط فروش چری آریزو 6 | آبان 98

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش چری آریزو 6 برای آبان 98 را اعلام کرد. فروش اعتباری این خودرو ویژه فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم آغاز شده است. این خودرو با اقساط 12 تا 60 ماهه به فروش می رسد.

شرایط فروش چری آریزو 6 مخصوص آبان 98 به شرح زیر است:

شرایط فروش چری آریزو 6

در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در بازار آزاد بودیم (بیشتر بخوانید: قیمت خودروهای داخلی ). یکی از دلایل این موضوع، عدم عرضه خودرو و افزایش تقاضا در برابر عرضه است. بنابراین شرکت ها با عرضه محصولات خود سعی در کنترل قیمت خودرو در بازار آزاد دارند.

چری آریزو 6 به عنوان یکی از گران ترین خودروهای چری در بازار ایران به فروش می رسد. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1498 سی سی مجهز شده که با استفاده از توربوشارژر، قدرتی برابر با 147 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. حداکثر گشتاور تولیدی این موتور برابر با 210 نیوتن متر است. این موتور از استاندارد آلایندگی یورو 5 پلاس پشتیبانی می کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی است.

چری آریزو 6 به تجهیزاتی مانند سیستم فرمان برقی EPS، سیستم کروز کنترل، دکمه های چند منظوره روی فرمان، سنسور پارک عقب، تنظیم برقی آینه های حانبی و سانروف مجهز شده است.

ارسال نظر