طرح تبدیل خودروی آریو از سوی سایپا اعلام شد (تیر 98)

رسانه کلیک - شرکت سایپا طرح تبدیل خودروی آریو را برای مشتریان خود اعلام کرد. در این طرح، شرایط مختلف و متنوعی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

طرح تبدیل خودروی آریو از سوی سایپا اعلام شد (تیر 98)

سایپا و ایران خودرو به علت عدم وجود قطعات، قادر به تولید برخی خودروهای ثبت نامی نیستند. در همین راستا، شاهد اعلام طرح های تبدیل از سوی این شرکت ها هستیم ( طرح تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد تیر 98 ). جدیدترین طرح اعلام شده مربوط به خودروی آریو شرکت سایپا است. سایپا چندین پیشنهاد برای خریداران در نظر گرفته که شامل موارد زیر است:

  • طرح پیشنهادی انصراف
  • طرح پیشنهادی تبدیل خودرو
  • طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

هر یک از طرح های اعلام شده در بالا، شرایط مختلفی دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

طرح پیشنهادی انصراف آریو

در این روش، سود انصراف با نرخ 45 درصد از زمان ثبت نام اولیه خودرو محاسبه شده و خریدار پس از انصراف می تواند به صورت فوری یک خودرو از محصولات موجود در جدول زیر را سفارش دهد. قیمت ها بر اساس بهمن و اسفند 97 است.

طرح پیشنهادی تبدیل خودرو

در این روش مشتریان به جای این خودرو، می توانند چندین خودروی دیگر تحویل بگیرند. شرایط این طرح به شرح زیر است:

طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

در صورتی که خریدار تمایل به انتظار برای تولید مجدد خودرو آریو داشته باشد و همچنین خواهان استفاده از ادامه سود مشارکت و جریمه تاخیر طبق قرارداد (در مجموع 27 درصد) باشد، باید الحاقیه قرارداد را مطابق شرایط زیر امضا کند.

در حال حاضر آینده صنعت خودروی ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالی که در چند ماه گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت خودروهای داخلی بودیم، گزارشی مبنی بر امکان ورشکستگی ایران خودرو و سایپا به اینترنت راه پیدا کرده است. این شرکت ها با وجود قیمت بالای محصولات خود، در سال های اخیر ضررده بودند.

ارسال نظر