طرح تبدیل محصولات ایران خودرو (مرداد 98)

رسانه کلیک - تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه مرداد 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای فاقد دعوتنامه و تکمیل وجه عادی و قطعی را می توان تبدیل کرد.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو (مرداد 98)

ایران خودرو قادر نیست برخی از خودروهای پیش فروش شده را به مشریان خود تحویل دهد و در همین راستا، شاهد برگزاری طرح های تبدیل محصولات این شرکت هستیم. این طرح از امروز ساعت 10 صبح فعال شده است و افراد می توانند برای تعویض خودروهای ثبت نامی، اقدام کنند.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه مرداد 98 به شرح زیر است:

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، اکثر خودروهایی که با گیربکس اتوماتیک پیش فروش شده اند، با خودروهای دنده دستی تعویض می شوند که برای مثال می توان به پژو 207i اتوماتیک اشاره کرد. به نظر می رسد ایران خودرو در تولید و یا تامین توربوشارژر دنا پلاس نیز با مشکل مواجه شده چرا که قصد دارد دنا پلاس توربو را با دنا پلاس معمولی جایگزین کند.

ایران خودرو دیروز به صورت رسمی قیمت دو خودروی تولیدی خود را افزایش داد ( قیمت جدید پژو 207 دنده ای و پژو 405 SLX اعلام شد ). با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد متوقف می شود. افراد بسیار کمی در طرح های فروش می توانند شرکت کنند و ظرفیت خودروهای موجود در این طرح ها در چند ثانیه به پایان می رسد؛ با این حال تعداد اصلی تولیدات ایران خودرو و سایپا در اختیار برخی افراد خاص یا به عبارتی مافیا خودرو قرار دارد.

با توجه به این موضوع، کاهش قیمت در بازار آزاد به ضرر شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا خواهد بود. عدم نظارت دستگاه های مربوطه روی عملکرد خودروسازان، افزایش قیمت توسط آن ها را منطقی جلوه می دهد. مسئولین به صورت هفتگی نارضایتی خود از افزایش قیمت خودرو را اعلام می کنند، اما تنها به حرف اکتفا کرده و اقدام عملی انجام نمی دهند!

ارسال نظر