طرح جدید فروش محصولات کرمان موتور ویژه دی ماه ۹۹

رسانه کلیک -  کرمان موتور طرح جدید فروش سه محصول کمپانی جک شامل دو کراس اوور و یک وانت پیکاپ ویژه دی ماه ۹۹ را به صورت قطعی و غیرقطعی، ویژه نمایندگی‌های مجاز خود آغاز کرد.

طرح جدید فروش محصولات کرمان موتور ویژه دی ماه ۹۹

گروه خودروسازی کرمان موتور که نمایندگی محصولات کمپانی جی ای سی موتورز چین را در ایران بر عهده دارد، جدیدترین طرح فروش قطعی و غیرقطعی سه مدل از محصولات کمپانی جک ویژه نمایندگی‌های فروش خود را استارت زد. طبق برنامه منتشر شده از سوی کرمان موتور، در این طرح سه محصول کی ام سی k7، وانت پیکاپ جک T8 و کراس اوور جمع و جور جک S3 حضور دارند.

در این میان تنها محصول جدید کرمان موتور یعنی مدل K7 به صورت قطعی با بهای نهصد میلیون تومان (۵۰ میلیون تخفیف) به دست مشتریان خواهد رسید. موعد تحویل این خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است. کی ام سی کی ۷ با نام اصلی جک X7، یک کراس اوور میان سایز زیبا و جذاب است که اخیرا به سبد محصولات کرمان موتور اضافه شده و قرار است به زودی روانه بازار کشور شود. همچنین شرکت کرمان موتور پیش‌فروش غیرقطعی KMC K7 را با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت و سود مشارکت ۱۸ درصد در معرض سفارش قرار داده است. موعد تحویل کی ام سی کی ۷ در شیوه غیرقطعی خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است.

کی ام سی K7 از سوی دیگر وانت پیکاپ جک T8 که از آن به عنوان نسخه چینی نیسان ناوارا یاد برده می‌شود، به صورت غیرقطعی و با مبالغ پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیون یا ۲۰۰ میلیون یا ۱۲۰ میلیون در معرض فروش قرار دارد. در این طرح مورد تحویل جک تی ۸ تیر یا خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده و سود مشارکت ۱۸ یا ۱۶ درصد به آن تعلق می‌گیرد. شرکت کرمان موتور مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بابت خرید جک T8 برای مشتریان در نظر گرفته و با زپرداخت آن را به دوره‌های ۲۴ یا ۳۶ ماهه موکول کرده است.

سومین محصول JAC که توسط کرمان موتور در طرح ویژه دی ماه 99 به فروش می‌رسد، مدل جک اس ۳ نام دارد که به صورت غیرقطعی و با پیش‌پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان در معرض ثبت‌نام متقاضیان قرار دارد. بدین ترتیب ثبت‌نام کنندگان می‌توانند در خرداد ۱۴۰۰ اتومبیل خود را تحویل بگیرند. در این طرح تسهیلات به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با موعد بازپرداخت ۲۴ یا ۳۶ ماهه ویژه مدل جک s ۳ در نظر گرفته شده است.
ناگفته نماند این طرح هم‌اکنون در سیستم متمرکز فروش نمایندگی‌های شرکت کرمان موتور فعال است.

ارسال نظر