طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (19 تیر 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 19 تیر ماه اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 405، سمند EF7 دوگانه سوز و پژو 207 دستی حضور دارند.

طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (19 تیر 98)

ایران خودرو شرایط فروش اقساطی جدید محصولات خود را اعلام کرد. این طرح از فردا ساعت 11 صبح فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 19 تیر 98 به شرح زیر است:

در گذشته ایران خودرو تعداد دیگری از محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار داده بود ( شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو تیر 98 ). در طرح جدید این شرکت، خودروهای پژو 405 SLX، پژو 405 دوگانه سوز، پژو 207 دستی و سمند EF7 دوگانه سوز حضور دارند. مبلغ چک ها با توجه به خودرویی که خریدار سفارش می دهد، متفاوت است. تاریخ چک ها، 25 تیر ماه 99 است.

خودروها در این طرح 30 روز پس از تایید چک در اختیار خریداران قرار می گیرند. در این طرح تنها افرادی که دارای چک سامانه صیاد باشند و همچنین چک های گذشته آن ها برگشت نخورده باشد، قادر به ثبت نام خواهند بود. ایران خودرو چک افراد را مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار می دهد و نتیجه را به صورت پیامک برای وی ارسال می کند. در این طرح چک باید به نام خریدار باشد.

در روزهای گذشته قیمت خودرو در بازار آزاد تغییرات زیادی را تجربه نکرده است؛ با این حال سایپا تصمیم گرفت قیمت ساینا را افزایش دهد ( قیمت ساینا ویژه تیر 98 اعلام شد؛ افزایش 5 میلیون تومانی ). این شرکت دلیل افزایش 5 میلیونی قیمت این خودرو را مربوط به استفاده از رینگ فولادی می داند! بر اساس برخی گزارش ها، ایران خودرو و سایپا در مرز ورشکستگی قرار دارند، موضوعی که از چندین سال پیش در رسانه ها مطرح شده است.

ارسال نظر