طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (8 خرداد 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 8 خرداد 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو پارس LX به همراه پژو 206 تیپ 2 حضور دارند.

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (8 خرداد 98)

ایران خودرو امروز نیز مانند روزهای گذشته شرایط فروش فوری محصولات خود را اعلام کرد ( شرایط فروش فوری ایران خودرو 7 خرداد 98 ).

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 8 خرداد به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو پارس LX 847,184,000 30 روز
پژو 206 تیپ 2 672,834,000 30 روز

قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح بر اساس قیمت حاشیه بازار است. این طرح امروز از ساعت 10 صبح فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

در طرح جدید ایران خودرو ، دو خودروی تولیدی پژو حضور دارند که در بازار با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند. در حالی که پژو 206 تیپ 2 از سوی این شرکت با قیمتی نزدیک به 67 میلیون تومان به فروش می رسد، برای خرید آن در بازار آزاد باید نزدیک به 98 میلیون تومان در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

در هفته های اخیر شاهد ثبات نسبی و حتی کاهش قیمت در بازار آزاد بودیم؛ با این حال برخی شرکت ها مانند کرمان موتور قیمت محصولات خود را افزایش داده اند. این شرکت دیروز قیمت جدید جک اس 5 اتوماتیک را اعلام کرد که با افزایش 40 میلیونی نسبت به ماه گذشته، به 300 میلیون تومان رسیده است ( قیمت جدید جک S5 اتوماتیک ویژه خرداد 98 اعلام شد ).

شورای رقابت وظیفه قیمت گذاری خودرو را بر عهده گرفته است. این موضوع می تواند به معنای کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد باشد، البته نمی توان به کاهش قیمت کارخانه ای امیدوار بود. در گذشته شاهد این موضوع بودیم که قیمت های دستوری، تاثیری در عملکرد شرکت ها ندارد و این خودروسازان هستند که با اهرم های خود، قیمت را دوباره افزایش می دهند.

ارسال نظر