شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (9 مرداد)

رسانه کلیک - شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 9 مرداد ماه اعلام شد. در این طرح خودروهای دنا پلاس، پژو 206 تیپ 5 و سورن EF7 بنزینی به چشم می خورند.

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (9 مرداد)

ایران خودرو از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/05/09 تعدادی از محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار می دهد. خودروهای موجود در این طرح محدود هستند، بنابراین این طرح تنها تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 9 مرداد ماه به شرح زیر است:

در این طرح نیز مانند گذشته محدودیت هایی برای خریداران در نظر گرفته شده است. در صورتی که خریدار فیلترهای ایران خودرو را مدنظر قرار ندهد، ثبت نام به صورت یک طرفه باطل شده و مبلغ ثبت نام حداکثر 20 روز بعد در اختیار او قرار می گیرد. برای ثبت نام در این طرح، خریدار حتما باید دارای چک طرح سامانه صیاد باشد و همچنین فاقد چک برگشتی باشد. در همین راستا پس از ثبت نام، اطلاعات خریدار مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن به صورت پیامک برای او ارسال می شود. در این طرح تنها چک می تواند به نام خریدار باشد. فک رهن سند خودرو در این طرح زودتر از موعد چک ها امکان پذیر نخواهد بود.

ایران خودرو در روزهای اخیر قیمت برخی محصولات خود را افزایش داده است ( قیمت جدید پژو پارس سال و رانا LX به صورت رسمی اعلام شد ). دنا پلاس که در این طرح نیز حضور دارد، افزایش قیمت زیادی را در مقایسه با گذشته تجربه کرده است ( قیمت جدید دنا پلاس تیپ 1 مشخص شد ). قیمت خودروهای پژو 207 دنده ای و پژو 405 SLX نیز افزایش پیدا کرده اند ( قیمت جدید پژو 207 دنده ای و پژو 405 SLX اعلام شد ). لازم به ذکر است؛ سایپا همچنان قیمت خودروهای خود را ثابت نگه داشته است.

ارسال نظر