طرح فروش اقساطی کرمان موتور ویژه عید قربان

رسانه کلیک - طرح فروش اقساطی کرمان موتور ویژه عید قربان اعلام شد. در این طرح خودروهای جک J4، جک S3 و جک اس 5 به فروش می رسند.

طرح فروش اقساطی کرمان موتور ویژه عید قربان

کرمان موتور تعدادی از محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار می دهد. در طرح فروش اقساطی کرمان موتور ویژه عید قربان، خودروهای جک J4، جک S3 و جک S5 حضور دارند. خریداران خودروهای خود را در اسفندماه سال جاری و یا مردادماه 1399 تحویل می گیرند.

فروش اقساطی جک J4

فروش اقساطی جک S3

فروش اقساطی جک S5

جک جی 4 به یک موتور 4 سیلندر با حجم 1499 سی سی مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاوری برابر با 146 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ ها منتقل می شود.

این خودروی چینی از ترمزهای دیسکی در جلو و ترمزهای کاسه ای در عقب بهره می برد. شرکت JAC برای این محصول خود کیسه هوای راننده و سرنشین جلو در نظر گرفته و همچنین آن را به ترمز ABS مجهز کرده است. از تجهیزات رفاهی جک جی 4 می توان به سنسور نور، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی، کروز کنترل و کامپیوتر سفری اشاره کرد.

جک S3 دارای یک موتور 4 سیلندر با حجم 1590 سی سی است. این موتور قدرتی برابر با 107 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد و می تواند حداکثر 155 نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ ها منتقل می شود.

جک اس 3 به تجهیزات ایمنی مانند ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سنسور پارک عقب و سیستم ترمز ضد قفل مجهز شده است.

جک S5 اتوماتیک به یک موتور 2.0 لیتری مجهز شده که از توربوشارژر بهره می برد. این موتور 4 سیلندر قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاوری برابر با 265 نیوتون متر تولید می کند.

ارسال نظر