شرایط فروش فوری محصولات ام وی ام | آذر 98

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ام وی ام ویژه آذر 98 اعلام شد. در این طرح خودروی جدید ام وی ام X55 نیز حضور دارد.

شرایط فروش فوری محصولات ام وی ام | آذر 98

مدیران خودرو شرایط فروش فوری محصولات ام وی ام برای آذر 98 را اعلام کرد که به شرح زیر است:

فروش فوری محصولات ام وی ام

خودروهای موجود در این لیست به صورت فوری در اختیار خریداران قرار می گیرند. نکته قابل توجه در این شرایط فروش، حضور خودروی جدید ام وی ام ایکس 55 است. قیمت و مشخصات این خودرو چند روز پیش از سوی مدیران خودرو اعلام شد ( قیمت و شرایط فروش خودروی MVM X55 برای اولین بار اعلام شد ).

این خودروی چینی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور است. این موتور در خودروی چری تیگو 7 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ام وی ام ایکس 55 از یک گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه بهره می برد که قدرت تولیدی موتور توسط آن به چرخ های جلو منتقل می شود.

در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت خودروهای داخلی و وارداتی بودیم ( قیمت روز خودروهای داخلی ). با توجه به روند کاهشی قیمت ارز در بازار آزاد و همچنین تداوم آن، احتمالا در هفته آینده شاهد کاهش قیمت خودروها خواهیم بود.

یکی از خودروهای موجود در این طرح، ام وی ام X22 است. این خودروی چینی به یک موتور 1.5 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 135 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. موتور این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 پلاس است. ام وی ام X22‌ در تریم های مختلف و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

خودروی دیگر حاضر در این شرایط فروش، ام وی ام 315 با موتور 1.5 لیتری است. این موتور قدرتی برابر با 107 اسب بخار و گشتاوری برابر با 140 نیوتن متر تولید می کند. از تجهیزات این خودروی هاچ بک چینی می توان به مانیتور 7 اینچی لمسی، 6 بلندگو، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و همچنین گرمکن شیشه عقب اشاره کرد.

ارسال نظر