جزئیات فروش فوق العاده سایپا (۲۰ آذر ۱۴۰۰)

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده محصولاتش را با قیمت جدید به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) از امروز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز کرد.

جزئیات فروش فوق العاده سایپا (۲۰ آذر ۱۴۰۰)

از امروز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا با قیمت جدید به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاع از بخشنامه این فروش فوق‌العاده به سایت شرکت سایپا مراجعه کنند.

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه آذرماه اعلام شد. بر اساس این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه مورخ ۲۰ آذرماه به‌مدت دو روز (تا ۲۲ آذر) به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کد کاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

فروش ۶ محصول سایپا آذرماه

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا با هدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌ مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

منبع: سایپا

ارسال نظر