شرایط فروش پژو 207 با سقف پانوراما | بهمن ماه 98

رسانه کلیک - شرایط فروش پژو 207 با سقف پانوراما از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد. این طرح از تاریخ 1 بهمن ماه فعال می شود.

شرایط فروش پژو 207 با سقف پانوراما | بهمن ماه 98

در گذشته شاهد معرفی پژو 207 با سقف شیشه ای بودیم و حال ایران خودرو شرایط فروش آن را اعلام کرده است. این طرح فروش از تاریخ 1 بهمن فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

شرایط فروش پژو 207 با سقف پانوراما ویژه بهمن ماه 98 مطابق با جداول زیر است:

فروش پژو 207 با سقف پانوراما

در این طرح فروش مانند گذشته شاهد اعمال محدودیت هایی هستیم. ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو است. تنظیم صلح نامه در این بخشنامه امکان پذیر نیست. همانطور که در ابتدا اعلام شد، این بخشنامه ساعت 11 روز چهارشنبه، 1 بهمن 98 فعال می شود.

مشخصات فنی این خودرو تفاوتی با نسخه استاندارد نداشته و در نمونه های دستی و اتوماتیک وارد بازار می شود. پژو 207 به موتور 4 سیلندر TU5 با حجم 1587 سی سی مجهز شده است. این موتور حداکثر قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر تولید می کند. این قدرت تولیدی توسط گیربکس اتوماتیک و یا دستی به چرخ ها منتقل می شود.

شتاب نمونه دستی از سوی ایران خودرو برابر با 11.6 ثانیه و مدل اتوماتیک برابر با 12.6 ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی و اتوماتیک به ترتیب برابر با 6.6 و 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است.

از تجهیزات این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 7 اینچی لمسی و پورت USB، فرمان هیدرولیکی، آینه های جانبی برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو و قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی اشاره کرد.

ارسال نظر