قیمت جدید وانت نیسان دیزل اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید وانت نیسان دیزل به صورت رسمی مشخص شد. این خودرو از این پس با قیمت 129.8 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت جدید وانت نیسان دیزل اعلام شد

با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان وانت نیسان دیزل با موعد تحویل دی‌ ماه 98، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد. مشتریانی که این محصول را با موعد تحویل دی ماه 98 ثبت نام کرده بودند، امروز دعوتنامه تسویه حساب برای آنها با قیمت 129.8 میلیون تومان صادر شده است.

مشخصات وانت نیسان دیزل

این خودرو طولی برابر با 4690 میلی متر، عرضی برابر با 1660 میلی متر و ارتفاعی برابر با 1650 میلی متر دارد. فاصله دو محور چرخ های این وانت به 2865 میلی متر می رسد. وزن خالص این خودرو برابر با 1660 کیلوگرم و وزن ناخالص آن برابر با 3800 کیلوگرم است.

مخزن سوخت این خودرو 65 لیتر ظرفیت دارد. وانت نیسان دیزل در هر 100 کیلومتر رانندگی به 9 لیتر گازوئیل نیاز دارد. موتور 4 سیلندر خطی این خودرو از استاندارد یورو 4 بهره می برد و همچنین حجمی برابر با 2800 سی سی دارد. حداکثر قدرت تولیدی این موتور به 96 اسب بخار و گشتاور آن به 225 نیوتن متر می رسد. گیربکس 5 دنده آن از نوع F4W81A تقویت شده است.

سیستم تعلیق جلوی وانت نیسان دیزلی از نوع کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دوکاره به همراه میله موج گیر بوده و سیستم تعلیق عقب، فنر شمش به همراه کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو کاره است. ترمزهای جلو از نوع دیسکی و ترمزهای عقب از نوع کاسه ای است. این وانت از ABS و EBD بهره می برد.

قیمت جدید نیسان دیزل فشاری زیادی به شماری از مردم وارد می کند، چرا که برای کارهای خود و کسب درآمد از این خودرو استفاده می کنند.

ارسال نظر