قیمت جدید چری تیگو 7 به صورت رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید چری تیگو 7 از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شد. این خودرو با مدل 98 با قیمتی برابر با 393 تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید چری تیگو 7 به صورت رسمی اعلام شد

شرکت های تولیدکننده خودرو در حال افزایش قیمت محصولات خود برای سال 98 هستند. در حالی که قیمت ارز تغییری نکرده و همچنین شرایط اقتصادی در مقایسه با اواخر سال گذشته ثابت باقی مانده است، شرکت ها نسبت به افزایش قیمت خودرو از خود علاقه نشان می دهند!

مدیران خودرو یکی از این شرکت ها بوده که به تازگی قیمت جدید چری تیگو 7 را اعلام کرده است. این خودرو از این پس و با مدل 98، قیمتی برابر با 393 میلیون تومان دارد.

نام خودرو

قیمت مدل 97 (تومان)

قیمت مدل 98 (تومان)

چری تیگو 7 356,000,000 393,000,000

به نظر می رسد بازار خودرو در آینده نزدیک با شوک جدیدی مواجه شود، چرا که اکثر شرکت ها در حال افزایش قیمت محصولات خود هستند ( قیمت جدید هیوندای النترا از سوی کرمان موتور اعلام شد فروردین 98 ).

چری تیگو 7 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر حداکثر قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتون متر تولید می کند. حجم باک این خودروی چینی برابر با 57 لیتر است.

این خودروی شاسی بلند در دو تریم به فروش می رسد. تیپ اکسلنت این خودرو به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

از سیستم های امنیتی این محصول می توان به کیسه هوای جانبی، جلو و پرده ای، ترمز دیسکی عقب، ترمز دیسکی خنک شونده جلو، سیستم پایداری، سیستم ضد سرقت و سیستم ABS اشاره کرد.

سنسور باران، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، فرمان برقی، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور 9 اینچی لمسی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، 6 بلندگو، چراغ های ترمز LED، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید برخی از ویژگی های چری تیگو 7 را تشکیل می دهند.

ارسال نظر