قیمت خودروهای هن تنگ در ایران اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت خودروهای هن تنگ به صورت رسمی از سوی نماینده این برند چینی در ایران اعلام شد. ایکس 7 با قیمت 299 و ایکس 5 با قیمت 239 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای هن تنگ در ایران اعلام شد

به تازگی قیمت خودروهای هن تنگ برای بازار ایران اعلام شده است. عظیم خودرو دو خودروی هن تنگ X7 و هن تنگ X5 را در بازار ایران برای فروش عرضه می کند. قیمت هن تنگ X5 برابر با 239 میلیون تومان و قیمت هن تنگ X7 برابر با 299 میلیون تومان است.

هن تنگ X5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. توربوشارژر باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشد که از یک برند چینی ناشناخته نمی توان چنین توقعی داشت. موتور مورد استفاده در این خودرو قدرتی برابر با 154 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

گشتاور تولیدی این موتور برابر با 215 نیوتون متر بوده و هن تنگ برای این خودرو یک گیربکس خودکار CVT در نظر گرفته است ( هن تنگ X5 را بشناسید؛ یک خودروی چینی ناشناخته ).

هن تنگ X5 هن تنگ X5

از امکانات این خودرو می توان به رادار عقب، سیستم روشنایی روز (Daylight)، گرمکن شیشه عقب، سنسور باران و گرمکن آینه های جانبی اشاره کرد. این خودرو در بالاترین نمونه خود دارای سانروف پانوراما است. سیستم ترمز ABS، کنترل کشش، ESC و 2 کیسه هوا از تجهیزات ایمنی هن تنگ X5 هستند. در گذشته عظیم خودرو به قیمت 136 میلیونی این خودرو اشاره کرده بود که حال قیمت هن تنگ X5 به 239 میلیون تومان افزایش یافته است.

هن تنگ X7 از یک یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بهره می برد. این موتور 4 سیلندر قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاوری برابر با 250 نیوتون متر را تولید می کند. این موتور از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. در گذشته قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو برابر با 157 میلیون تومان بود ( با هن تنگ X7 و ویژگی های آن آشنا شوید ).

ارسال نظر