قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی از سوی سایپا اعلام شد

رسانه کلیک - شرکت سایپا به تازگی قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است. این قیمت ها برای پیش فروش تا تاریخ  30 دی است.

قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی از سوی سایپا اعلام شد

در گذشته شرکت های ایران خودرو و سایپا اعلام کردند خودروهای پیش فروش تا پایان دی ماه 97 را با قیمت قدیم تحویل خریداران می دهند ( تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم ). ایران خودرو نیز دعوتنامه های جدید را برای خریداران صادر کرد ( دعوتنامه محصولات ایران خودرو با قیمت قدیم برای خریداران صادر شد ).

در حالی که پیش فروش خودرو غیر قانونی اعلام شده است، این دو شرکت طرح جدید پیش فروش محصولات خود را آغاز کرده اند ( پیش فروش خودرو ممنوع شد ). ایران خودرو از امروز پیش فروش محصولات خود را آغاز کرده است ( طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ). پیش فروش خودروهای سایپا از فردا آغاز می شود ( طرح پیش فروش محصولات سایپا ).

به تازگی قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی از سوی شرکت سایپا اعلام شده است. شرکت رنو از بازار ایران خارج شده است که این موضوع، تامین قطعات موردنیاز را مشکل کرده بود.

در حالی که سایپا و پارس خودرو خبر از عدم امکان تامین قطعات خودروهای رنو داده بودند و خریداران را تشویق به تغییر خودروهای سفارشی خود کرده بودند، هم اکنون قیمت این دستگاه ها را اعلام کرده است.

به نظر می رسد پارس خودرو نیز مانند دو شرکت دیگر، محصولات تولیدی خود را در انبارها احتکار کرده باشد. سایپا قیمت خودروهای تندر 90، پارس تندر، ساندرو با گیربکس دستی و اتوماتیک، ساندرو استپ وی با گیربکس دستی و ساندرو استپ وی با گیربکس خودکار را اعلام کرده است. قیمت محصولات رنو به شرح زیر است:

در بازار همچنان شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی هستیم. امید می رود با عرضه این خودروها به بازار، شاهد کاهش قیمت در آینده باشیم.

ارسال نظر