قیمت چری آریزو 6 به صورت رسمی اعلام شد؛ فراتر از انتظار!

رسانه کلیک - قیمت چری آریزو 6 از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این خودرو با قیمتی نزدیک به 290 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

قیمت چری آریزو 6 به صورت رسمی اعلام شد؛ فراتر از انتظار!

پس از مدت ها انتظار، قیمت چری آریزو 6 به صورت رسمی از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این خودرو با قیمت بسیار بالای 289,700,000 تومان به فروش می رسد.

موتور مورد استفاده در این خودرو تفاوتی با موتور آریزو 5 توربو و چری تیگو 7 ندارد. در همین راستا، شاهد حضور یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر در این خودروی جدید هستیم. این موتور قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

این خودرو به یک گیربکس CVT مجهز شده است. سرعت این خودرو در مدت زمان 9.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

این خودرو از تجهیزات استاندارد زیادی بهره می برد. چری برای این محصول خود رینگ های 17 اینچی در نظر گرفته است. در چری آریزو 6 شاهد حضور دی لایت، 6 کیسه هوا، ترمز پارک برقی و سیستم کنترل پایداری هستیم.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی، حالت های رانندگی اسپرت و عادی، کامپیوتر سفری، روکش چرم برای صندلی ها و غربیلک فرمان، استارت دکمه ای، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، دریچه تهویه عقب و سانروف اشاره کرد.

این خودرو از تجهیزات مناسبی بهره می برد و موتور آن نیز قدرت قابل قبولی دارد؛ با این حال فروش آن با قیمتی نزدیک به 290 میلیون تومان می تواند بسیاری از رانندگان را از خرید آن منصرف کند.

در ماه های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت ارز و در نتیجه قیمت خودروهای داخلی و وارداتی بودیم. شرکت های مختلف قیمت جدید خودروهای خود را اعلام کردند که البته قیمت نهایی آن ها در آینده نزدیک اعلام می شود.

نظر شما در رابطه با قیمت چری آریزو 6 چیست؟ آیا این خودرو ارزش پرداخت 290 میلیون هزینه را دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر