قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه بهمن ۹۹ اعلام شد

رسانه کلیک - شرکت ایران خودرو به واسطه  ارسال دعوتنامه به متقاضیان پیش خرید خودرو با موعد تحویل بهمن ۹۹ قیمت رسمی محصولات خود را به اطلاع ایشان جهت تکمیل وجه رساند. در این مطلب قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه بهمن 99 به آگاهی شما خواهد رسید.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه بهمن ۹۹ اعلام شد

شرکت ایران خودرو بزرگترین خودروساز کشور است که تولیدات آن به دلیل بازار نسبتا انحصاری خودروهای اقتصادی در ایران، همواره با استقبال بسیار زیادی روبرو شده و قیمت آنها می‌تواند تاثیر قابل توجه بر نرخ تورم سایر بخش‌ها نظیر مسکن و ... بگذارد.

در حال حاضر اختلاف قیمت بازار با قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بسیار بالا بوده و گاهی به حدود ۱۰۰ میلیون تومان یا بیشتر می‌رسد. در روزهای اخیر با به وجود آمدن برخی امیدواری‌ها نسبت به رفع تحریم‌ها و عرضه گسترده محصولات ایران خودرو، شاهد افت قیمت بازار محصولات ایران خودرو بودیم؛ به نحوی که اختلاف قیمت‌ها در بازار و و کارخانه روند نزولی به خود گرفت و روز به روز کوچکتر شد.

اما همانطور که اشاره کردیم، همچنان شاهد اختلاف قیمت های غیرمنطقی و نسبتا توهمی هستیم که دست بسیاری از مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی را از خرید خودرو در بازار کوتاه نگه داشته است. به خصوص افراد جوان و خودرو اولی به هیچ وجه نمی‌توانند به این سادگی‌ها اتومبیل مورد نظر خود را از بازار تهیه کنند.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه بهمن ۹۹ اعلام شد در همین راستا شرکت ایران خودرو اقدام به پیش فروش محصولات خود با قیمت رسمی نموده و تا به حال چندین مرتبه طرح‌های موردنظر را به اجرا در آورده است. بر این اساس گروه صنعتی ایکو در روز یکشنبه ۱۲ بهمن با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که پیشتر محصولات این شرکت را با موعد تحویل بهمن ماه ۹۹ خریداری کرده بودند، قیمت کارخانه تولیدات خود را به طور رسمی اعلام کرد.

طبق اطلاعات مندرج در دعوتنامه مشتریان ویژه بهمن ۹۹ ، قیمت کارخانه ای دنا معمولی برابر با ۱۴۹ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان است. همچنین پژو ۲۰۶ صندوقدار، سمند ال ایکس و سمند ef۷ بنزینی نیز به ترتیب ۱۳۰ میلیون و ۸۷۲ هزار، ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۱۴ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان ارزش گذاری شده‌اند.

در ادامه لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو به مدل‌هایی همچون پژو ۲۰۷ دستی با فرمان برقی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پارس ال ایکس و پارس سال نیز اشاره شده است که به ترتیب دارای بهایی معادل ۱۵۹ میلیون و ۸۴۸ هزار، ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار، ۱۲۶ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان قیمت دارند.

همچنین قیمت خودروهایی نظیر پارس سال، پارس دوگانه‌سوز، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و دنا پلاس هم در لیست به چشم می‌خورد. در این راستا پژو پارس سال و دوگانه سوز به ترتیب ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۲۶ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان قیمت دارند. پژو ۴۰۵ slx معادل ۱۰۸ میلیون و ۶۱ هزار تومان و دنا پلاس نیز برابر با ۱۶۶ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان از سوی کارخانه قیمت گذاری شده‌اند.

ارسال نظر