میزان فروش هیوندای موتورز در آمریکا کاهش یافت؛ ۳۹ درصد نسبت به پارسال!

رسانه کلیک - شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده که میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی آوریل ۲۰۲۰ به ۳۳ هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افت داشته است.

میزان فروش هیوندای موتورز در آمریکا کاهش یافت؛ ۳۹ درصد نسبت به پارسال!

این در حالیست که میزان فروش این شرکت خودروساز کره‌ای در آوریل ۲۰۱۹ میلادی، ۵۵ هزار و ۴۲۰ دستگاه خودرو ثبت و گزارش شده بود. همچنین میزان فروش این شرکت از آغاز سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۴ هزار و ۸۴۳ دستگاه بوده در حالی که در همین بازه زمانی در سال گذشته، این شرکت توانسته بود حدود ۲۰۳ هزار دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده به فروش برساند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده آمریکا که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا تعطیلی کارخانه ها فروشگاه‌ها و نمایندگی های مجاز خودروسازان به وجود آمده است، تبعات منفی متعددی بر بخش هیوندای موتورز در آمریکا داشته است.

البته به نظر می رسد که با بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌های آن از بحران های بوجود آمده عبور و در ماه‌های آتی روند صعودی فروش خودرو را تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر