نسخه پیش تولید نسل جدید هوندا سیویک 2022 از سوی کمپانی ژاپنی هوندا معرفی شد

رسانه کلیک - دهمین نسل سدان محبوب هوندا سیویک که از سال ۲۰۱۵ روی خط تولید حضور دارد، به زودی جای خود را به یازدهمین سامورایی خواهد داد، چرا که کمپانی هوندا اخیرا از یک نمونه پروتوتایپ (پیش‌تولید) رونمایی کرده که حدود ۹۹ درصد با مدل واقعی مشابهت دارد.

نسخه پیش تولید نسل جدید هوندا سیویک 2022 از سوی کمپانی ژاپنی هوندا معرفی شد

شرکت هوندا اخیرا نسل یازدهم محصول معروف سیویک را در قالب یک نمونه پروتوتایپ به نمایش گذاشته است. با نگاه به طراحی ظاهری این نسخه از هوندا سیویک متوجه خواهید شد که نسل یازدهم این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری جلوه‌ای پخته‌تر داشته و نسبت به گذشته کمی عریض‌تر به نظر می‌رسد، به طوری که می توان آن را به مدل بزرگتر آکورد نزدیک دانست.

هوندا سیویک 2022 ارتفاع پایین‌تر، گلگیرهای برجسته و یک خط شانه‌ای نسبتا پررنگ از جمله اشتراکات هوندا سیویک جدید با مدل قبلی خواهد بود. ورودی هوای سپر نسبتا بزرگ به همراه چراغ‌های کشیده و جلوپنجره نسبتا باریک نیز چهره‌ای اسپرت و مطلوب را برای این خودرو پدید آورده‌اند. نمای عقب تغییرات بیشتری را به خود دیده و طراحی چراغ‌ها به طور کامل دگرگون شده است . رنگ بدنه نارنجی این خودرو نیز به این محصول نمایی خاص بخشیده است.

در بخش طراحی داخلی نیز گرچه تصاویر واقعی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته اما به واسطه یک تصویر گرافیکی، پیش‌نمایش نسبتا کاملی از چیدمان داشبورد به نمایش گذاشته شده که از طرح ساده اما قابل قبول و آینده‌نگرانه کابین خبر می‌دهد. نمایشگر ۹ اینچی به صورت ایستاده روی قسمت میانی داشبورد حضور دارد و پنل کیلومترشمار دیجیتال نیز اطلاعات مورد نیاز راننده را به آگاهی وی خواهد رساند.

در نسل آینده هوندا سیویک شاهد حضور چند سیستم ایمنی فعال و نیز غیرفعال جدید در قالب پکیج حفاظتی هوندا سنسینگ خواهیم بود. کیسه‌های هوا با طراحی جدید و متفاوت نیز در هوندا سیویک 2022 حضور داشته و ساختار بدنه این خودرو به منظور حفاظت بیشتر از سرنشینان و عابر پیاده مورد بهینه سازی قرار گرفته است. هوندا سیویک 2022 در یکی از کارخانه‌های شرکت هوندا واقع در ایالات متحده آمریکا به تولید خواهد رسید و احتمالا از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد عرضه این خودرو با قیمت پایه 21هزار دلار به بازارهای بین‌ المللی خواهیم بود.

ارسال نظر