وانت پیکاپ ترالورد در ایران دیده شد ؛ مشخصات فنی، امکانات و حدود قیمت

رسانه کلیک-به تازگی در بازدید استاندار کرمان از خودروسازان ارگ جدید بم، تصویری از وانت پیکاپ ترالورد متعلق به ریگان‌خودرو منتشر شد و احتمالا طی ماه‌های آینده، باید منتظر حضور آن در بازار کشورمان باشیم.

وانت پیکاپ ترالورد در ایران دیده شد ؛ مشخصات فنی، امکانات و حدود قیمت

شرکت ریگان که خودرو به تازگی فعالیت‌های خود را گسترش داده و سعی دارد تا با عرضه محصولات متنوع چینی در کلاس‌های مختلف خودرویی، به‌عنوان یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان خصوصی در عرصه خودروسازی کشور مطرح شود، چندی پیش از خط تولید شاسی بلند جی ام سی اس ۳۵۰ رونمایی کرد. پیش از آن نیز کراس اوور کوپا تی ۲۱۰ را به مجموعه خود آورده بود. همچنین اخباری مبنی بر جایگزینی کوپا T210 با لئوپارد CS10 هم به گوش می‌رسد و به احتمال قوی این کراس اوور چینی در آینده به لیست تولیدات ریگان خودرو اضافه خواهد شد.

وانت پبکاپ ترالورد در ایران دیده شد + مشخصات فنی، امکانات و حدود قیمت اما اخیرا یک وانت پیکاپ بزرگ موسوم به ترالورد از کمپانی زد ایکس اتو، سازنده وانت کاپرا، در محوطه ریگان خودرو دیده شده که حکایت از عزم گروه صنعتی مذکور مبنی بر تولید و مونتاژ این وانت پیکاپ خوش‌هیبت دارد.
البته پیش از این نیز در سال ۹۶ وانت ترالورد از سوی گروه بهمن به نمایشگاه خودرو تهران آورده شده بود، اما گویا مونتاژ این محصول در بهمن موتور ملغا شده و احتمالا ریگان خودرو واحد عرضه کننده ترالورد به بازار ایران باشد. وانت پیکاپ ترالورد یک اتومبیل چینی به سبک پیکاپ‌های آفرود آمریکایی نظیر فورد F150 و داج رم 1500 است که با ابعاد کوچکتر اما هیبت مشابه میتواند مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند.

این خودرو به پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ تحت لیسانس میتسوبیشی مجهز بوده و قادر به تولید ۲۱۱ اسب بخار قدرت بعلاوه ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیروی پیشرانه به سوی تمامی چرخ‌ها را بر عهده دارد. ضمنا با استفاده از کنترلگرهای الکترونیک می‌توان وضعیت انتقال قدرت را به سمت چرخ‌های عقب یا هر چهار چرخ تنظیم کر‌د. بدین ترتیب شاهد حالات انتقال نیرو به صورت تک‌دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین در پیکاپ ترالورد خواهیم بود.

وانت پبکاپ ترالورد در ایران دیده شد + مشخصات فنی، امکانات و حدود قیمت امکاناتی نظیر روکش صندلی‌های چرمی، دو عدد کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه شروع حرکت در سربالایی، حسگر‌های پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، آینه‌های تاشونده برقی، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور نور، دی لایت و ... در نسخه فول آپشن ترالورد حضور دارند.

میانگین قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود ۱۸ تا ۲۵ هزار دلار است، بنابراین نسخه دنده‌ای ترالورد احتمالا قیمتی بیش از ۶۵۰ میلیون تومان در بازار ایران پیدا خواهد کرد. البته برخی صحبت‌ها مبنی بر قیمت‌های بالاتر نیز شنیده می‌شود که در این صورت نمی‌توان نسبت به موفقیت و کامیابی این پیکاپ چینی در ایران چندان امیدوار بود.

ارسال نظر