شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (اسفند 97)

رسانه کلیک - شرایط فروش محصولات مدیران خودرو برای اسفند 97 اعلام شد. مدیران خودرو محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی در اختیار خریداران قرار می دهد.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (اسفند 97)

شرکت های ایران خودرو و سایپا در روزهای اخیر محصولات خود را به صورت فروش فوری در اختیار خریداران قرار داده اند ( طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو 11 اسفند 97 ). به تازگی شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شده است.

مدیران خودرو محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رساند. در فروش نقدی، خودروهای ام وی ام در مدت زمان 30 روز به خریداران تحویل داده می شوند. شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو به شرح زیر است:

علاوه بر فروش نقدی، خودروهای ام وی ام به صورت اقساطی نیز به فروش می رسند. خریداران می توانند این محصولات را با اقساط 12 تا 48 ماهه خریداری کنند. شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو به شرح زیر است:

تمام خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی سه ساله و یا 60 هزار کیلومتر توسط شرکت خودروسازی مدیران است.

در هفته های اخیر قیمت خودروها افزایش چشمگیری داشته است به گونه ای که پژو پارس LX با قیمتی نزدیک به 110 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد 9 اسفند 97 ).

ایران خودرو و سایپا محصولات خود را در طرح های جدید با قیمت حاشیه بازار به فروش می رسانند ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند 97 ). قیمت حاشیه بازار در مقایسه با قیمت بازار آزاد، 5 درصد کمتر است. با توجه به این موضوع، قیمت خودروهای موجود در این لیست به صورت روزانه افزایش پیدا می کند.

انتظار می رود در روزهای آینده با افزایش بیشتر قیمت خودروها روبه‌رو شویم، البته با توجه به شرایط بازار، نمی توان قیمت خودرو را در هفته های آینده به صورت دقیق پیش بینی کرد.

ارسال نظر