خودرو چری اومودا 5 آماده عرضه در بازار جهانی است

خودرو چری اومودا 5 در نیمه اول سال 2022 روانه بازار خواهد شد. محصول جدید چینی طراحی بی‌نظیر و ظاهر فوق‌العاده‌ای داشته و مورد تحسین خودروبازها قرار گرفته است.

خودرو چری اومودا 5 آماده عرضه در بازار جهانی است

خودرو چری اومودا 5

خودروهای اومودا 5 چندی پیش از خط تولید بیرون آمده و آماده برای عرضه در بازار جهانی شده‌اند. قیمت این خودرو بین 110 تا 150 هزار یوان برآورد شده است.

خودروی جدید از لحاظ ظاهر تفاوت بسیاری با مدل‌های قبلی چری دارد. سازندگان چینی، فرم بدنه این محصول را به عنوان «هنر متحرک» توصیف کرده‌اند. جلوپنجره فاقد حاشیه بوده و الگوی الماسی دارد. خطوط اسپرت و اسپویلر دولایه، جذابیت خاصی را به اومودا 5 بخشیده است.

چرخ‌های دورنگ با استایل اسپرت از دیگر ویژگی‌های ظاهری خودروی چینی به حساب می‌آیند. در واقع اومودا 5 یکی از زیباترین محصولات کمپانی چری بوده و بسیاری از خودروبازها منتظر خرید آن هستند.

گفته می‌شود چری اومودا 5 در رنگ‌های نارنجی، آبی روشن و سبز روشن روانه بازار شده و از ترکیب رنگ‌های گرم و سرد استفاده می‌کند.

از تجهیزات قابل‌توجه در کابین می‌توان به دو نمایشگر 12.3 اینچی و همین‌طور سیستم تهویه مطبوع فراگیر اشاره کرد. تقریبا هیچ دکمه فیزیکی درون کابین دیده نمی‌شود.

چری اومودا 5

ولی مهم‌تر از همه، چری اومودا 5 به موتور 1.6 لیتری توربوشارژر GDI مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل با 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر را تولید کند. این خودرو قرار است در تیپ الکتریکی و نسخه هیبریدی نیز عرضه شود.

چری اومودا 5 در نیمه اول سال 2022 روانه بازارهای متعدد در سراسر جهان خواهد شد، ولی تمرکز کمپانی چینی روی کشورهای آسیایی معطوف شده است. طبق گزارش‌های قبلی، این محصول احتمالا با برند فونیکس توسط مدیران خودرو در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر