چری تیگو 8 در خیابان های تهران مشاهده شد

رسانه کلیک - چری تیگو 8 احتمالا وارد بازار ایران می شود. این خودرو به تازگی در تهران حضور پیدا کرده است. انتظار می رود قیمت تیگو 8 نزدیک به 500 میلیون تومان باشد.

چری تیگو 8 در خیابان های تهران مشاهده شد

در ایران خودروهای چری توسط مدیران خودرو به فروش می رسند. در حال حاضر خودروهای تیگو 5 و تیگو 7 به عنوان خودروهای شاسی بلند این برند در بازار ایران حضور دارند. به نظر می رسد در آینده باید منتظر اضافه شدن عضو جدیدی به این خانواده باشیم.

به تازگی تصاویری از چری تیگو 8 به اینترنت راه پیدا کرده که این خودروی شاسی بلند را در خیابان های تهران به نمایش می گذارد. مدیران خودرو بخش هایی از بدنه این خودرو را پوشانده تا به راحتی قابل شناسایی نباشد. با توجه به این تصاویر، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد عرضه این خودرو در بازار کشورمان باشیم.


  • چری تیگو 8

  • چری تیگو 8

این خودروی جدید چری مانند برخی محصولات کنونی این شرکت به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت در خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 است. این احتمال وجود دارد که قدرت و گشتاور تولیدی این موتور برای چری تیگو 8 افزایش پیدا کند.

خودروی چری تیگو 7 از سوی نمایندگی با قیمت 437 میلیون تومان به فروش می رسد که البته در بازار قیمتی برابر با 387 میلیون تومان دارد (بیشتر بخوانید: قیمت روز خودروهای داخلی ). در همین راستا احتمالا قیمت چری تیگو 8 در محدوده 500 میلیون تومان باشد. در سال های نه چندان دور، خریداران با پرداخت چنین مبلغی قادر به خرید بهترین خودروهای آلمانی، ژاپنی و فرانسوی موجود در بازار بودند و حال خودروهای چینی با این قیمت وارد بازار می شوند. باید دید خریداران نسبت به این خودروی چینی چه واکنشی از خود نشان می دهند و مدیران خودرو می تواند به فروش بالایی دست پیدا کند یا خیر.

ارسال نظر