کوییک آر اتوماتیک از سوی پارس خودرو روانه بازار کشور خواهد شد

رسانه کلیک-شرکت پارس خودرو قصد دارد مدل کوییک آر اتوماتیک را به جمع تولیدات خود اضافه کند. این هاچبک داخلی بر مبنای تیبا 2 توسعه یافته و نسخه اسپرت‌تر کوییک معمولی از نظر ظاهری به شمار می‌رود.

کوییک آر اتوماتیک از سوی پارس خودرو روانه بازار کشور خواهد شد

کوییک آر در واقع همان کوییک معمولی است که برخی قسمت‌های آن با رنگ‌آمیزی متفاوت به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو در ابتدا با همان گیربکس دستی پنج سرعته تیبا در اختیار مشتریان قرار گرفت اما با توجه به استقبال مناسب از این محصول هاچبک، گروه سایپا تولید نسل جدید کوییک آر اتوماتیک را در برنامه تولید قرار داده و به زودی وارد خط تولید خواهد شد.

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایران جیب، طی دوره‌های گذشته فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، کوییک یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت بوده و به دلیل آن که تولید این خودرو به صورت انحصاری در اختیار پارس خودرو است، این شرکت نیز قصد دارد نسخه جدیدی از کوییک آر را وارد بازار کند.

کوییک آر اتوماتیک از سوی پارس خودرو روانه بازار کشور خواهد شد این در حالیست که همزمان با شروع تحریم، تولید مدل اتوماتیک کوییک که گیربکس آن توسط یک شرکت بلژیکی تامین می‌شد، در همان ابتدای کار به در بسته خورد. اما حالا پارس خودرو تلاش دارد تا با تکیه بر توان و تخصص خود نسبت به تولید این محصول پرطرفدار با گیربکس اتوماتیک اقدام کند. البته به احتمال زیاد این بار از یک گیربکس اتوماتیک چینی، نظیر خودرو دنا توربو اتوماتیک بهره برده شود.

نسخه جدید کوییک که همزمان با رونمایی به یکی از مدل‌های جذاب بازار تبدیل شد، پس از مدتی تحت عنوان کوییک آر به خط تولید رسید و سپس با افزایش آپشن‌های این خودرو، کوییک آر پلاس نیز به بازار راه یافت. حالا کوییک آر اتوماتیک که در این بازه قیمتی، بدون رقیب جدی خواهد بود، به زودی وارد مدار تولید می‌شود.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی قیمت خودروهای داخلی تحت تاثیر مواردی همچون: تورم، نرخ ارز و بالارفتن هزینه‌های تولید قرار دارد، احتمالا نباید انتظار قیمت متعادلی برای سایپا کوییک آر اتوماتیک را داشته باشیم. هنوز زمان دقیق عرضه این خودرو به بازار مشخص نشده است.

ارسال نظر