۵ میلیون نفر متقاضی فقط برای ۱۱ هزار خودرو

ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۰ فروردین، قرعه کشی مرحله سی و پنجم فروش ایران خودرو برگزار شد و ۱۱ هزار و ۷۵۰ نفر انتخاب شدند. در سی و پنجمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، پنج محصول خودرو‌های ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

۵ میلیون نفر متقاضی فقط برای ۱۱ هزار خودرو

در سی و پنجمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ، پنج محصول خودرو‌های ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

در این طرح که ثبتنام آن از ۱۶ تا ۱۸ فروردین بود، ۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۸۴ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو، در قرعه‌کشی مرحله سی و پنجم فروش فوق‌العاده، ۱۱ هزار و ۷۵۰ نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

بیشترین تقاضا در این طرح فروش برای خودرو پژو پارس TU۵ به ثبت رسیده که ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۹۱ متقاضی داشته است.

پس از قرعه‌کشی و تایید فرآیند آن توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

قرعه‌کشی اولین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این وزیر صمت وعده حذف قرعه‌کشی از فروش خودرو را داده بود.

بیشتر بخوانید: اصلاح بند واردات خودرو با نظر شورای نگهبان انجام شد

منبع: انتخاب

ارسال نظر