بیست و دومین فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز آغاز شد

گروه صنعتی ایران خودرو بیست و دومین فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه 3 محصول از امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریور ماه) به مدت 3 روز آغاز کرد.

بیست و دومین فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز آغاز شد

بر این اساس در این مرحله از فروش فوق‌العاده، 3 محصول پژو ۲۰۷ با دنده دستی و سقف شیشه‌ای، پژو پارس با موتور TU۵ و پژو پارس بنزینی عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از امروز تا پایان روز سه‌شنبه (23 شهریور ماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو ( اینجا ) نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

برای آموزش ثبت‌نام و آگاهی از شرایط عمومی بخش‌نامه فروش محصولات به این مطلب مراجعه کنید: این ۳ محصول ایران خودرو از ۲۱ شهریور فروش فوق العاده دارند

گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو در 5 ماه نخست امسال موفق به تولید ۱۶۹ هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو شده است.

این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۱۶ هزار و ۵۰۲ دستگاه در گروه پژو، ۱۸ هزار و ۹۸۴ دستگاه در گروه سمند، ۲۰ هزار و هشت دستگاه دنا، ۱۱ هزار و ۶۱ دستگاه رانا، هزار و ۹۵۷ دستگاه هایما، هزار و ۳۴۱ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند.

بر پایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در 5 ماه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با سال گدشته (۱۶۹ هزار و ۶۵ دستگاه) تقریباً بدون تغییر بوده و امسال ۸۹۱ دستگاه بیشتر بوده است.

بیست و دومین فروش فوق العاده ایران خودرو تا پایان سه‌شنبه 23 شهریور ادامه دارد.

همچنین برای آگاهی از قیمت رسمی محصولات ایران خودرو این گزارش را بخوانید: قیمت محصولات ایران خودرو امروز | درب کارخانه و بازار آزاد

ارسال نظر