تصاویر رانا پلاس به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر رانا پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در آینده نزدیک این محصول ایران خودرو به همراه سمند پلاس و سورن پلاس وارد بازار می شود.

تصاویر رانا پلاس به اینترنت راه پیدا کرد

در آینده نزدیک شاهد عرضه خودروی رانا پلاس خواهیم بود. این خودرو از نظر ظاهری در مقایسه با نسخه استاندارد خود بهبودهایی را تجربه کرده است. علاوه بر تغییرات ظاهری، این خودرو از نظر فنی نیز ارتقا پیدا کرده و هم اکنون از استاندارد یورو 5 پشتیبانی می کند.

در آینده نزدیک شاهد عرضه این خودرو به همراه دیگر محصولات جدید ایران خودرو یعنی سمند پلاس و سورن پلاس به بازار خواهیم بود. در حال حاضر قیمت رانا پلاس اعلام نشده است.


  • رانا پلاس

  • رانا پلاس

به نظر می رسد خودروسازان دوباره قصد دارند با تغییرات اندک، هزینه گزافی را از خریداران دریافت کنند. یکی از این محصولات جدید، سایپا کوییک R است ( تصاویر جدید کوییک آر با بدنه دو رنگ منتشر شد ). این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد خود به بدنه دو رنگ مجهز شده است. به تازگی قیمت کوییک آر اعلام شده است ( قیمت کوییک R سایپا اعلام شد ).

ایران خودرو و سایپا قصد دارند در آینده یک خودروی مشترک با قیمت اقتصادی روانه بازار کنند ( خودروی مشترک ایران خودرو و سایپا در راه است ). با توجه به تحریم های گسترده علیه صنعت خودروسازی، کاهش تولید و افزایش قیمت در بازار آزاد، باید دید در آینده این دو شرکت چگونه می توانند محصولات جدید خود را وارد بازار کنند.

نظر شما در رابطه با رانا پلاس چیست؟ آیا این خودرو می تواند در بازار به موفقیت دست پیدا کند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر