معرفی کراس اوور تیگارد X35 + تاریخ عرضه

خودروی چینی بایک X3 نخستین محصول سانیار موتور است که در ایران با نام تیگارد X35 روانه بازار می‌شود.

معرفی کراس اوور تیگارد X35 + تاریخ عرضه

کراس اوور تیگارد X35 سانیار موتور

شرکت سانیار موتور با عرضه یک خودروی چینی جدید به بازار ایران، فعالیت رسمی خود را در سال 1401 آغاز می‌کند.

تیگارد X35 یک کراس اورر کوچک است که در چین به نام بایک X3 شناخته می‌شود. این خودرو، نخستین محصول شرکت سانیار موتور به حساب می‌آید که چندی پیش وارد خاک ایران شد.

کراس اوور تیگارد ایکس 35 دارای بدنه جمع‌وجوری است و در کشور چین جزو خودروهای اقتصادی محسوب می‌شود. قیمت این خودرو در بازار ایران بین 600 تا 700 میلیون تومان تخمین شده است.

مهم‌ترین مزیت تیگارد X35 سانیار موتور نسبت به سایر خودروهای چینی در بازار ایران، برخورداری از امکانات متعدد مدرن و امروزی است که به راحتی می‌تواند نظرها را به خود جلب کند.

تیگارد X35

مشخصات فنی تیگارد X35 سانیار موتور

تیگارد ایکس 35 یا همان بایک X3، به موتور توربوشارژ 1.5 لیتری 4 سیلندره مجهز است که قدرتی معادل با 150 اسب بخار را از طریق گیربکس CVT به دیفرانسیل جلو وارد می‌کند. گشتاور این خودرو نیز حدود 210 نیوتن متر است.

ماشین Tigard X35 شرکت نوپای سانیار موتور در ابعاد 4.325 متر (طول) در 1.83 متر (طول) و 1.64 متر (ارتفاع) ساخته شده و فاصله بین چرخ‌های جلو و عقب آن حدود 2.57 است. وزن خودرو به 1340 کیلوگرم می‌رسد.

تیگارد X35

این ماشین از استاندارد آلایندگی یورو 6 برخوردار بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

مصرف سوخت در جاده‌های شهری در ازای هر 100 کیلومتر برابر با 9.4 لیتر و در جاده‌های خارج از شهر برابر با 6 لیتر است.

همچنین بخوانید: محبوب ترین خودروهای چینی در ایران

امکانات و مشخصات رفاهی تیگارد ایکس 35

سیستم ترمز تیگارد X35 سانیار موتور شامل HSA، ESP، TCS، BA، EBD و ABS می‌شود. از دیگر امکانات ایمنی می‌توان به ایربگ برای سرنشینان جلو و سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد.

تیگارد X35

این ماشین دارای امکانات رفاهی متعددی است که سفری راحت را برای سرنشینان رقم می‌زند. سیستم مولتی‌مدیا به همراه نمایشگر 8 اینچی، سقف پانورامای برقی، کروز کنترل، آینه‌های برقی تاشونده، استارت دکمه‌ای، سنسور باد تایرها، ترمز پارک برقی، تریم چرم و پارچه درون کابین و غیره از امکانات و تجهیزات مختلف تیگارد X35 به حساب می‌آیند.

بنا بر گزارش‌های مختلف، تیگارد X35 سانیار موتور در تابستان روانه بازار می‌شود. ظاهرا این خودرو قرار است در نمایشگاه خودروی تهران (اواخر اردیبهشت‌ماه) در معرض عموم قرار گیرد.

ارسال نظر