جدیدترین خودروی ایران خودرو و سایپا معرفی شدند

رسانه کلیک - حسن روحانی صبح امروز پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه اسحاق جهانگیری از جدیدترین خودروی ایران خودرو و سایپا بازدید کرد.

جدیدترین خودروی ایران خودرو و سایپا معرفی شدند

ایران خودرو همچنان به معرفی خودروهای جدید ادامه می دهد ( ایران خودرو از رانا برقی و دنا پلاس پلاگین هیبریدی رونمایی کرد ). در جدیدترین اقدام، این شرکت خودروسازی از پروژه K132 رونمایی کرده است. این خودروی جدید ایران خودرو 93 درصد داخلی سازی شده است. این پروژه به همراه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به عنوان دو محصول جدید ایران خودرو از سوی مدیرعامل آن، فرشاد مقیمی به رئیس جمهور معرفی شدند.


  • جدیدترین خودروی ایران خودرو

  • جدیدترین خودروی ایران خودرو

علاوه بر ایران خودرو، سایپا نیز از دو خودروی جدید رونمایی کرده است. دو خودروی سدان و کراس‌ اوور سایپا با استفاده از پلتفرم ایرانی SP100 طراحی شده‌اند و قرار است در سال‌ ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند. مدل سدان این خودروها در چند تیپ مختلف و با موتور توربوشارژ و امکانات روز تولید خواهد شد.

مدل کراس‌ اوور انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد. سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود. سایپا قصد دارد در 3 سال آینده از 8 خودروی جدید رونمایی کند ( 8 خودروی جدید سایپا در سه سال آینده معرفی می شوند ).

نظر شما در رابطه با جدیدترین خودروی ایران خودرو و سایپا چیست؟ آیا این محصولات واقعا به امکانات روز مجهز می شوند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر