جدیدترین طرح پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه آبان ماه ۹۹

رسانه کلیک - شرکت ایران خودرو در پاسخ به نیاز بازار و مشتریان به جهت خرید محصول سدان دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پیش‌فروش این خودرو نسبتا گران‌قیمت خود را از روز پنجشنبه ۱۵ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا درآورد. اسامی مشتریان برگزیده از طریق قرعه‌کشی مشخص شده و به اطلاع آنها خواهد رسید.

جدیدترین طرح پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه آبان ماه ۹۹

منتخبان این طرح همچون گذشته می‌توانند تا پنج روز نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. زمان تحویل خودرو اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۰ معین شده و بهای این محصول بر مبنای قیمت روز مصوب در زمان تحویل، محاسبه خواهد شد. همچنین به منظور فروش خودرو به مشتریان واقعی، تمامی محدودیت‌های طرح‌های فروش پیشین در طرح فروش دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز اجرا می‌شود. از جمله محدودیت‌ها می‌توان به دارا بودن گواهینامه، عدم دریافت خودرو در قالب سایر طرح‌های فروش و پیش‌فروش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال شخصی، اعلام شماره حساب معتبر و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که سند مالکیت خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند.

در پایان تاکید می‌شود طرح پیش‌فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک طبق اطلاعات مندرج در جدول ذیل، از روز پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ آغاز شده و تا روز شنبه ۱۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر