جک T8 در راه بازار؛ جدیدترین پیکاپ کرمان موتور برای ایران

رسانه کلیک - کرمان موتور قصد دارد یک پیکاپ جدید را وارد بازار ایران کند. به تازگی تصاویر جک T8 به اینترنت راه پیدا کرده که این پیکاپ را در تهران نمایش می دهد.

جک T8 در راه بازار؛ جدیدترین پیکاپ کرمان موتور برای ایران

خودروهای پیکاپ علاقه مندان زیادی در سراسر جهان مخصوصا بازار آمریکا دارند. در همین راستا، سالانه شاهد معرفی انواع پیکاپ از سوی شرکت های مطرحی مانند فورد و تویوتا هستیم. در کشورمان متاسفانه افراد کمی خودروهای پیکاپ را خریداری می کنند که علت آن را می توان مربوط به تنوع کم و قیمت بسیار بالای این محصولات در نمونه وارداتی جستجو کرد.

کرمان موتور به عنوان سازنده خودروهای جک در ایران، قصد دارد تغییراتی را در بازار خودروهای پیکاپ ایجاد کند. به تازگی جک T8 این شرکت توسط عکاسان در تهران شکار شده و تصاویر آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این تصاویر، محصول آینده کرمان موتور از بدنه عضلانی بهره می برد. این خودرو با مشخصات فنی مناسب و قیمت کمتر از نمونه های وارداتی مانند تویوتا هایلوکس، می تواند به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.

جک تی هشت به صورت دو کابین طراحی شده که فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. توان حمل بار این پیکاپ برابر با 900 کیلوگرم اعلام شده که برای چنین خودرویی مناسب است.

مشخصات فنی جک T8 کرمان موتور

جک تی 8 به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور است. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی به چهار چرخ جک تی 8 منتقل می شود. حجم مخزن سوخت این خودرو برابر با 76 لیتر است.

قیمت جک T8

در حال حاضر قیمت این خودرو و همچنین زمان عرضه آن مشخص نشده است؛ با این حال انتظار می رود با ورود جک T8 به بازار، شاهد رقابت جذابی میان آن و آمیکو آسنا باشیم.

ارسال نظر