خودرویی که یک شبه ۵۰ میلیون گران شد + جدول قیمت‌ها (۲۵ فروردین)

افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر آنقدر زیاد بوده که اکنون یک خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

خودرویی که یک شبه ۵۰ میلیون گران شد + جدول قیمت‌ها (۲۵ فروردین)

روند صعودی قیمت خودرو در ماه آغازین سال ۱۴۰۱

به گزارش کلیک به نقل از خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در بازار خودرو در آخرین روز هفته هم صعودی ماند؛ به‌طوری‌که در بین خودروهای پراید موجود در بازار، مدل ۱۱۱ آن از ۱۹۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۳۱ آن نیز که روز گذشته ۱۷۵ میلیون تومان بود، امروز ۱۷۶ میلیون تومان شده است.

پراید ۱۵۱ نیز در این مدت گران شده است. مدل ۱۳۹۹ این خودرو از ۱۵۷ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است.

همچنین خودروهای پژو در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نمانده‌اند، به طوری که ۲۰ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده و این خودرو در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند هم دچار نوسانات قیمتی شده‌اند به طوری که سمند lx ساده مدل ۱۴۰۱ از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده و در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند؛ تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

این خودرو یک‌شبه ۵۰ میلیون تومان گران شد

جالب است بدانید خودرو فیدلیتی پرایم در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده و امروز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است!

جدول قیمت روز خودرو ۲۵ فروردین

قیمت خودرو ۲۵ فروردین

به نظر می‌رسد روند افزایش قیمت خودرو ادامه دارد و در روزهای آتی خودرو گران‌تر می‌شود.

همچنین بخوانید: ۵ میلیون نفر متقاضی فقط برای ۱۱ هزار خودرو

ارسال نظر