کادیلاک CTS-V یک استیشن جذاب و خانواده‌دوست

کادیلاک CTS-V یک استیشن جدید و  چشم‌نواز است. این خودرو موتور بسیار قوی دارد و از لحاظ ایمنی و بزرگی، مناسب یک خانواده است.

کادیلاک CTS-V یک استیشن جذاب و خانواده‌دوست

کادیلاک CTS-V یک مدل 2013 است؛ این بدان معناست که فناوری قدیمی‌تری در مقایسه با مدل CT5-V دارد، اما هنوز هم قابلیت‌های بسیار مطلوبی برای آن در نظر گرفته شده است. در واقع این اتوموبیل یک موتور 781 اسب بخار دارد که 750 پوند فوت (1.016 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

کادیلاک CTS-V

موتور کادیلاک CTS-V به V8 سوپرشارژ 6.2 لیتری ارتقا یافته است. موتور مذکور شامل سیستم ورودی Airaid، سرآیند لوله‌های آمریکایی Racing، چرخ دنده 3 پیچ با عملکرد GM Performance، میل بادامک BTR Stage 3، تسمه تایم BTR، فنرهای سوپاپ BTR با نگهدارنده‌های تیتانیومی، کیت تسمه BTR، یک کیت قرقره تقویت‌کننده D3 Crank، سیستم تعلیق Innovators West، سیم‌های جدید شمع و انژکتورهای سوخت جدید است.

کادیلاک CTS-V

نمای بیرونی خودرو با رنگ مشکی سه‌بعدی پوشیده شده و با اسپلیتر فیبر کربن و کاپوت کربنی ارتقا یافته است. همچنین دور رینگ‌های 20 اینچی Vossen، لاستیک Michelin Pilot Sport 4S نشسته است.

کادیلاک CTS-V

کابین این خودرو مانند هر ماشین استیشن دیگری برای یک خانواده راحت است. صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش بوده و روکش آن از چرم آبنوس است. کابین همچنین دارای سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، استارت از راه دور، ناوبری و سیستم صوتی سفارشی Audison با تقویت‌کننده 1000 وات است.

داخل کادیلاک CT

ارسال نظر