خودروی برقی لوتوس اویجا به طور کامل به فروش رفت!

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد که خودروی برقی لوتوس اویجا برای سال 2020 به سرعت به پایان رسیده است. در ادامه همراه ما باشید.

خودروی برقی لوتوس اویجا به طور کامل به فروش رفت!

ممکن است شما هم با دیدن خودروی برقی لوتوس اویجا به این فکر کرده باشید که چه کسی می تواند یک خودروی برقی با قیمتی بیش از 2.6 میلیون دلار را خریداری کند، آن هم خودورویی که برند آن با تولید وسایل نقلیه گازی بسیار ارزان تری شناخته می شود. لوتوس طی مصاحبه ای با Autocar اعلام کرده که خودروی برقی لوتوس که اویجا نام دارد، برای سال 2020 Sold Out شده است. لوتوس تعداد دقیقی از این خودروها اعلام نکرده، با این حال Automaker این تعداد را 130 تا تخمین زده است.

تعداد کلی تولید شده از این دستگاه با 150 دستگاهی که پینین فارینا برای تولید خودروی برقی باتیستا تخمین زده است، قابل مقایسه است، با این حال این شرکت ایتالیایی توضیحی در رابطه با روند فروش خودروهای خود نداده است.

البته که فروش کامل خودروهای لوتوس کاملا دور از انتظار نیز نبود. دنیای خودروهای برقی اکنون تحت سلطه مشتریان فوق ثروتمندی است که بدون لحظه ای درنگ هر چیزی را خریداری می کنند و این باعث می شود تولیدکنندگان مختلف نیز خودروهای برقی گران تری تولید کنند.

با این همه، بازار خودروهای برقی هنوز کاملا نوپا محسوب می شود. عملکرد لوتوس نشان می دهد که بسیاری از این مشتریان هیچ شک و تردیدی در اینکه دارایی خود را صرف ماشین های برقی که خروجی گازهای آلاینده آن ها صفر است کنند ندارند، و این حاکی از این است که طرفداران خرید ماشین های برقی این چنینی بیشتر کسانی هستند که حساب بانکی پرتری داشته باشند!

ارسال نظر