دعوتنامه خودروهای برلیانس برای خریداران صادر شد

رسانه کلیک - دعوتنامه خودروهای برلیانس از سوی سایپا برای خریداران این محصولات صادر شد. مهلت تکمیل وجه 30 بهمن اعلام شده است.

دعوتنامه خودروهای برلیانس برای خریداران صادر شد

در گذشته شرکت های سایپا و ایران خودرو از عرضه محصولات پیش فروش خود با قیمت قدیم خبر دادند ( تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم ). امروز دعوتنامه خودروهای برلیانس برای خریداران صادر شده است ( دعوتنامه محصولات ایران خودرو با قیمت قدیم برای خریداران صادر شد ).

این دعوتنامه ها مربوط به خودروهای برلیانس سری H300 و H200 با گیربکس معمولی است. تکمیل وجه تنها به صورت نقدی بوده و دعوتنامه ها با موعد تحویل شهریور و مهر با قدیم صادر شده است.

بر اساس اعلام شرکت سایپا، مهلت تکمیل وجه تا تاریخ 97/11/30 است و خریداران برای دریافت محصولات خود باید تا این تاریخ هزینه موردنظر را به حساب شرکت سازنده واریز کنند، البته زمان تحویل خودروها معلوم نیست.

در حالی که پیش فروش جدید خودروها ممنوع شده است، شرکت های مختلف پیش فروش خود را آغاز کرده اند ( پیش فروش خودرو ممنوع شد ). ایران خودرو چند روز پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد ( طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ). علاوه بر این شرکت، پیش فروش خودروهای سایپا نیز آغاز شده است ( طرح پیش فروش محصولات سایپا ).

اگرچه دعوتنامه جدید از سوی شرکت ها برای خریداران صادر شده است، ولی هنوز خودرویی در اختیار افراد قرار نگرفته است. در روزهای اخیر میزان تولید خودرو توسط شرکت ها افزایش پیدا کرده است که این موضوع می تواند خبر خوبی برای بازار آزاد باشد.

سایپا در گذشته قیمت محصولات رنو را اعلام کرده بود ( قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی از سوی سایپا اعلام شد ). با وجود صدور دعوتنامه ها، همچنان شاهد افزایش قیمت خودروها در بازار آزاد هستیم ( افزایش مجدد قیمت خودروهای داخلی در بازار ). تحریم های سنگین علیه صنعت خودروسازی باعث شده پیش بینی آینده بازار بسیار دشوار شود.

ارسال نظر