دعوتنامه محصولات ایران خودرو با قیمت قدیم برای خریداران صادر شد

رسانه کلیک - دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای خریداران صادر شد. در این دعوتنامه ها شاهد اعمال قیمت قدیم برای خودروهای این شرکت هستیم.

دعوتنامه محصولات ایران خودرو با قیمت قدیم برای خریداران صادر شد

ایران خودرو به وعده خود عمل کرد و دعوتنامه محصولات خود برای تاریخ تحویل پیش از بهمن ماه را با قیمت قدیم صادر کرد ( تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم ). دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای برخی محصولات صادر شده است.

این خودروها و قیمت آن ها به شرح زیر است:

  • دعوتنامه خودروی اچ سی کراس با موعد تحویل آبان ماه با قیمت 50 میلیون تومان
  • دعوتنامه خودروی پارس بنزینی با موعد تحویل آبان ماه با قیمت 40,596,000 تومان
  • دعوتنامه خودروی 405 SLX با موعد تحویل شهریور ماه با قیمت 35,100,000 تومان
  • دعوتنامه خودروی پارس TU5 با موعد تحویل شهریور ماه با قیمت 41,682,000 تومان
  • دعوتنامه خودروی پژو 207 هاچ بک اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ماه با قیمت 54,362,000 تومان

انتظار می رود دعوتنامه محصولات ایران خودرو به همراه سایپا و پارس خودرو در آینده نزدیک برای کاربران صادر شود. این دعوتنامه ها به احتمال بسیار زیاد با قیمت قدیم صادر خواهند شد.

قیمت جدید خودروها در گذشته اعلام شده بود؛ با این حال انتظار می رود شاهد اعلام قیمت نهایی خودروها در روزهای آینده باشیم ( قیمت نهایی خودروهای داخلی تا 2 هفته دیگر اعلام می شود ).

علاوه بر افزایش قیمت خودروهای داخلی، خودروهای وارداتی نیز با افزایش قیمت شدیدی روبه‌رو شده اند که دلیل اصلی آن را باید در عرضه کم خودرو به بازار جستجو کرد ( قیمت خودروهای وارداتی در بازار افزایش پیدا کرد ).

سایپا در گذشته نه چندان دور قیمت جدید سیتروئن C3 را اعلام کرد. این خودرو در مقایسه با گذشته با قیمت کمتری به فروش می رسد؛ با این حال قیمت جدید آن در مقایسه با قیمت اصلی بسیار بالاتر است ( قیمت جدید سیتروئن C3 از سوی سایپا اعلام شد؛ کاهش در مقایسه با گذشته ).

ارسال نظر