ایران خودرو از رانا سال و سورن سال رونمایی کرد

رسانه کلیک - ایران خودرو به وعده خود عمل کرد و در دهه فجر 98 از دو خودروی جدید رونمایی کرد. رانا سال و سورن سال از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه اصلی خود ندارند.

ایران خودرو از رانا سال و سورن سال رونمایی کرد

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، ایران خودرو از دو خودروی جدید رونمایی کرد ( دو خودروی جدید ایران خودرو در دهه فجر معرفی می شوند ). امروز این شرکت با حضور وزیر صمت و همچنین وزیر دفاع خودروهای جدید خود را معرفی کرد. این محصولات، رانا سال و سورن سال هستند. در ادامه به معرفی این خودروها می پردازیم.

سورن سال

سورن سال

این خودرو از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد خود ندارد و تنها شاهد استفاده از چراغ با طراحی جدید در بخش جلویی و پشتی آن هستیم. از دیگر تغییرات صورت گرفته می توان به فرمان جدید، کروز کنترل، سنسور عقب، رینگ اسپرت، شیشه دودی و اسپویلر روی صندوق عقب اشاره کرد. در حقیقت تجهیزات درنظر گرفته شده برای آن را می توان مشابه با دنا پلاس دانست.

سورن سال

سورن سال از موتور مورد استفاده در مدل قبلی بهره می برد و بهبودی در این بخش اعمال نشده است.

رانا سال

رانا سال

دومین خودرویی که ایران خودرو برای دهه فجر 98 درنظر گرفته، رانا سال است. این خودرو از سیستم کروز کنترل، فرمان برقی، چراغ دی لایت و گیربکس خودکار بهره می برد، البته می توان چنین تجهیزاتی را برای آن سفارش داد. از تغییرات ایجاد شده در کابین می توان به رودری با طرح چرم، طرح جدید کنسول میانی و کلید تنظیمات آینه ها با طرح جدید اشاره کرد.

قیمت سورن سال و رانا سال

قیمت سورن سال و رانا سال

در حال حاضر قیمت این دو خودرو اعلام نشده است؛ با این حال با توجه به وضعیت بازار انتظار می رود قیمتی نزدیک به 100 میلیون تومان و حتی بالاتر داشته باشند. در روزهای اخیر قیمت خودرو در بازار آزاد افزایش چشمگیری داشته است ( قیمت خودرو داخلی امروز ). این خودروها سال آینده وارد بازار می شوند.

ارسال نظر