شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (7 اسفند 97)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 7 اسفند اعلام شد. در این طرح خودروهای سمند ال ایکس EF7 و وانت آریسان به فروش می رسند.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (7 اسفند 97)

همانطور که در گذشته اعلام شد، ایران خودرو و سایپا به صورت روزانه محصولات خود را به صورت فوری و نقدی به فروش می رسانند. به تازگی شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 7 اسفند اعلام شده است.

این طرح که امروز از ساعت 10 صبح آغاز می شود، به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

وانت آریسان 450,000,000 حداکثر 30 روز
سمند ال ایکس EF7 پایه گاز سوز 734,800,000 حداکثر 30 روز

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح بر اساس قیمت حاشیه بازار است ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند 97 ). ایران خودرو و سایپا در گذشته قیمت حاشیه بازار محصولات خود را اعلام کرده بودند ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا منتشر شد ).

در گذشته این شرکت خودروسازی محصولات خود را به صورت فوری به فروش رسانده بودند که البته یکی از آن ها لغو شده بود ( فروش فوری ایران خودرو از تاریخ 4 اسفند 97 با قیمت جدید شروع می شود ). این شرکت ها قصد دارند با طرح های فروش فوری، قیمت خودروها را در بازار کاهش دهند ( شرایط فروش فوری ایران خودرو منتشر شد ).

انتظار می رود در آینده قیمت خودروها افزایش بیشتری داشته باشد ( شرایط فروش فوری سایپا اعلام شد بهمن 97 ). ورود شرکت های جدید به بازار ایران می تواند تا حدودی بحران را کاهش دهد ( شرکت خودروسازی روسی لادا به ایران می آید؟ ).

در گذشته شاهد پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم ( طرح پیش فروش محصولات سایپا ). در طرح پیش فروش ایران خودرو، برخی خودروها اردیبهشت 99 به خریداران تحویل داده می شود ( طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ).

نظر شما در رابطه با طرح های فروش شرکت های سایپا و ایران خودرو چیست؟ آیا در این طرح ها ثبت نام کرده اید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر