طرح تبدیل محصولات ایران خودرو | بهمن ماه 98

رسانه کلیک - طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه بهمن ماه 98 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این طرح چندین خودروی تولیدی ایران خودرو حضور دارند.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو | بهمن ماه 98

به استحضار مشتریان محصولات ایران خودرو می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها در بهمن ماه مطابق جدول وجود دارد. شرایط تبدیل تعهدات معوق، مطابق جدول ارائه شده است.

لازم است دارندگان چنین قراردادهای جهت تعیین تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول تبدیل و با توجه به نکات ذیل اقدام کنند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

  1. این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده است که دعوتنامه آنها منقضی شده و موعد تحویل آنها بعد از اسفند ماه 97 است. قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، براساس آخرین لیست قیمت مصوب جاری بوده و با دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می شود.
  2. در خصوص سایر مشتریانی که موعد تحویل آنها از ابتدای سال 97 تا قبل از اسفند 97 بوده است، تمامی شرایط اعلام شده مشابه شرایط جدول این بخشنامه است. ولیکن با توجه به پراکندگی این دسته از مشتریان (از ابتدای 97 تا قبل از اسفند97) امکان اعلام برنامه فروش در بخشنامه بدلیل افزایش حجم برنامه فروش ها وجود نداشته است. لذا با اخذ درخواست کتبی و تکمیل فرم تبدیل، ادامه مراحل کار از جمله قیمت گذاری و تعیین مابه التفاوت با ارسال درخواست از سوی نمایندگی در محل این معاونت صورت میپذیرد و سایر مراحل کار در محل نمایندگی قابل اقدام خواهد بود. مجددا تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود.
  3. در صورتی که بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروری تشخیص داده شود، با اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، اقدام لازم توسط معاونت بازاریابی و فروش صورت خواهد گرفت.

در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد بودیم (بیشتر بخوانید: قیمت خودروهای داخلی ). یکی از دلایل اصلی این موضوع، عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان است. شاید طرح تبدیل ایران خودرو بتواند عرضه را افزایش داده و قیمت را در بازار کنترل کند.

ارسال نظر