طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (11 اسفند 97)

رسانه کلیک - طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 11 اسفند 97 مشخص شد. در این طرح خودروهای پژو 206 تیپ 2 و سمند ال ایکس EF7 پایه گازسوز حضور دارند.

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (11 اسفند 97)

ایران خودرو طرح فروش فوری محصولات خود برای تاریخ 11 اسفند را اعلام کرد ( شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو 7 اسفند 97 ).

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

پژو 206 تیپ 2 668,250,000 حداکثر 30 روز
سمند ال ایکس EF پایه گازسوز 734,800,000 حداکثر 30 روز

در گذشته شاهد طرح های فروش فوری شرکت های ایران خودرو و سایپا برای کاهش قیمت خودروها در بازار آزاد بودیم ( شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 8 اسفند 97 اعلام شد ). با وجود این طرح های فروش، همچنان شاهد افزایش قیمت خودروها در بازار آزاد هستیم ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد 9 اسفند 97 ).

در حالی که قیمت های اعلام شده برای خودروها در طرح های فروش فوری بسیار بالاست، موجودی آن ها تنها در چند دقیقه به پایان می رسد. قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح ها برابر با قیمت حاشیه بازار است ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند 97 ).

اتمام موجودی این خودروها می تواند به معنای دستکاری سایت ایران خودرو، فروش آن ها به افراد خاص و یا استقبال بالای مردم باشد. ایران خودرو بسیاری از خودروهای پیش فروش شده برای ماه های قبل مانند مهر را نتوانسته به خریداران تحویل دهد، با توجه به این موضوع استقبال مردم عادی از طرح های فروش عجیب به نظر می رسد.

ایران خودرو و سایپا در گذشته نه چندان دور، عدم وجود قطعات را دلیل اصلی نفروختن خودرو اعلام کرده بودند؛ با این حال به نظر می رسد افزایش قیمت خودرو، این مشکل را حل کرده است! در این میان، موضوع مربوط به احتکار خودرو توسط شرکت ها مطرح می شود.

ارسال نظر