طرح فروش نقدی محصولات چری (اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش نقدی محصولات چری ویژه اردیبهشت 98 اعلام شد. در این طرح برخی خودروها با مدل 98 و برخی دیگر با مدل 97 به فروش می رسند.

طرح فروش نقدی محصولات چری (اردیبهشت 98)

مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چری در ایران، به تازگی طرح جدید فروش محصولات این شرکت برای اردیبهشت 98 را اعلام کرده است.

طرح فروش نقدی محصولات چری ویژه اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

این محصولات به صورت تحویل فوری در اختیار خریداران قرار می گیرند. همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، برخی محصولات مانند آریزو 5 اتوماتیک و تیگو 5 تیپ IL با مدل 98 به فروش نمی رسند.

قیمت های جدید برخی محصولات تفاوتی با قیمت های گذشته ندارد که برای مثال می توان به قیمت 393 میلیون تومانی مدل 98 چری تیگو 7 اشاره کرد ( قیمت جدید چری تیگو 7 به صورت رسمی اعلام شد ).

این خودروی شاسی بلند به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر حداکثر قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. راننده می تواند حداکثر 57 لیتر بنزین در باک این خودرو بریزد.

کیسه هوای جانبی، جلو و پرده ای، ترمز دیسکی عقب، ترمز دیسکی خنک شونده جلو، سیستم پایداری، سیستم ضد سرقت و سیستم ABS بخشی از تجهیزات ایمنی چری تیگو 7 را تشکیل می دهند.

آریزو 6 جدیدترین خودروی چری در بازار ایران است که به تجهیزات زیادی مجهز شده است. در حالی که قیمت گذشته این خودرو نزدیک به 290 میلیون تومان بود، مدیران خودرو در طرح جدید آن را با قیمت 319 میلیون تومان به فروش می رساند ( قیمت چری آریزو 6 به صورت رسمی اعلام شد؛ فراتر از انتظار ). شاید دلیل این تفاوت، فروش این خودروی جدید با مدل 98 باشد.

در روزهای اخیر شاهد افزایش بیش از حد قیمت خودرو در بازار آزاد بودیم. به نظر می رسد در روزهای آینده این روند ادامه داشته باشد و شاهد رسیدن قیمت پژو 206 تیپ 5 به 120 میلیون تومان باشیم.

ارسال نظر