فیدلیتی شاسی بلند جدید گروه بهمن به طور رسمی معرفی شد

رسانه کلیک- بهمن موتور علاوه بر مدل دیگنیتی از ارایه یک اس یو وی جدید با نام فیدلیتی تا پایان امسال خبر داد. این خودرو در واقع همان جتور x70s است که در ایران با نام فیدلیتی عرضه می شود.

فیدلیتی شاسی بلند جدید گروه بهمن به طور رسمی معرفی شد

شرکت بهمن موتور که در حال حاضر تولید کراس اوور کوپه دیگنیتی را در دست انجام دارد، به منظور گسترش سبد محصولات خود با کسب مجوزهای لازم از وزارت صمت، خودروی شاسی بلند جدید نسبتا لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را اخیرا معرفی کرد.

به گزارش رسانه کلیک به نقل از وبسایت رسمی شرکت بهمن موتور، در حال حاضر تصویری از فیدلیتی روی تابلوهای شهر تهران دیده می‌شود و حکایت از آن دارد که این شاسی بلند 5 و 7 نفره، آخرین مراحل تست را می‌گذارند و به مرحله مونتاژ نهایی در خطوط تولید بسیار نزدیک شده است. بهمن موتور با سرمایه‌گذاری بسیار زیاد برای اولین بار در کشور پلتفرم خودروی مذکور را که در سال 2019 طراحی شده، خریداری کرده است.

کیفیت مناسب محصولات گروه بهمن و همکاری با کمپانی‌های تراز اول ژاپنی مانند مزدا، ایسوزو و میتسوبیشی و شرکت های معتبر چینی مانند هاوال، فاو و... و خدمات پس از فروش مطلوب آن همواره مورد توجه همگان بوده است.

گویا بهمن موتور مشارکت با قطعه سازان داخلی در زمینه بومی‌سازی قطعات را شروع کرده و توانسته حضور دو خودروی اس یو وی داخلی سازی شده با نشان تجاری خود را در کشور قطعی کند. فیدلیتی جدیدترین محصول این خودروساز بخش خصوصی است که در جایگاه یک کراس اوور میان سایز نیمه لوکس، ضمن دارا بودن امکانات و آپشن‌های رفاهی مناسب از موتور چهارسیلندر توربوشارژ به قدرت 157 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر بهره می‌برد. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه به سوی چرخ ها منتقل خواهد شد.

همچنین دیگنیتی محصول دیگر گروه بهمن نیز یک خودرو اس یو وی کوپه زیبا با طراحی خاص و اسپرت است. دیگنیتی از موتور توربوشارژ با توان 148 اسب بخار، گشتاور 220 نیوتن متر و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد. هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه محصولات جدید گروه بهمن به طور رسمی اعلام نشده است.

ارسال نظر