قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد | آذر 98

رسانه کلیک - کرمان موتور قیمت جدید جک J4 ویژه آذر 98 را اعلام کرد. این خودرو با قیمتی نزدیک به 156 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد | آذر 98

کرمان موتور قیمت یکی دیگر از محصولات خود را افزایش داد. در گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری از خودروهای تولیدی این شرکت بودیم ( قیمت جدید جک S5 اتوماتیک رسما اعلام شد ).

قیمت جدید جک جی 4 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت قبلی (تومان)

قیمت جدید (تومان)

جک J4 149,900,000 156,500,000

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت جدید جک J4 در مقایسه با گذشته افزایشی نزدیک به 6 میلیون تومان داشته است. در حالی شاهد این افزایش قیمت هستیم که رضا رحمانی، وزیر صمت به عدم افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان اشاره کرده است ( وزیر صمت: قیمت خودرو از سوی خودروسازان افزایش پیدا نکرده است ). در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید قیمت خودرو در بازار بودیم ( قیمت روز خودروهای داخلی ).

جک جی 4 به یک موتور 4 سیلندر با حجم 1499 سی سی مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاوری برابر با 146 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ ها منتقل می شود.

این خودروی چینی از ترمزهای دیسکی در جلو و ترمزهای کاسه ای در عقب بهره می برد. شرکت JAC برای این محصول خود کیسه هوای راننده و سرنشین جلو در نظر گرفته و همچنین آن را به ترمز ABS مجهز کرده است. از تجهیزات رفاهی جک جی 4 می توان به سنسور نور، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی، کروز کنترل و کامپیوتر سفری اشاره کرد.

ارسال نظر