قیمت جدید جک S3 اعلام شد | آذر 98

رسانه کلیک - کرمان موتور قیمت جدید جک S3 را اعلام کرد. این کراس اوور کوچک از این پس با قیمت 217 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید جک S3 اعلام شد | آذر 98

کرمان موتور به تازگی شروع به افزایش قیمت خودروهای خود کرده است. جدیدترین محصول این شرکت که با افزایش قیمت روبه‌رو شده، جک S3 است.

قیمت جدید جک اس 3 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت قبل (تومان)

قیمت جدید (تومان)

جک S3 اتوماتیک 211,000,000 217,500,000

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت جدید جک S3 افزایشی 6 میلیون تومانی داشته است. علت این افزایش قیمت مشخص نشده است، احتمالا افزایش ناچیز در قیمت ارز باعث شده کرمان خودرو تصمیم به افزایش مجدد قیمت این محصول خود بگیرد.

در گذشته شاهد اعلام قیمت جدید جک S5 از سوی این شرکت بودیم ( قیمت جدید جک S5 اتوماتیک رسما اعلام شد ). علاوه بر این خودرو، قیمت جک J4 نیز افزایش پیدا کرده است ( قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد ). بد نیست بدانید وزیر صمت دیروز خبر از عدم افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان داد ( وزیر صمت: قیمت خودرو از سوی خودروسازان افزایش پیدا نکرده است ). رضا رحمانی اعلام کرد برای چنین کاری مجوزی صادر نشده است، با توجه به این موضوع، آیا کرمان موتور کار غیرقانونی انجام داده است؟

جک S3 دارای یک موتور 4 سیلندر با حجم 1590 سی سی است. این موتور قدرتی برابر با 107 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد و می تواند حداکثر 155 نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ ها منتقل می شود.

جک اس 3 به تجهیزات ایمنی مانند ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سنسور پارک عقب و سیستم ترمز ضد قفل مجهز شده است. از سایر تجهیزات این خودرو می توان به سنسور نور، کروز کنترل، سانروف و چراغ روشنایی در روز اشاره کرد.

ارسال نظر